5 marca 2014

Zmiany ZMIANY zmiany..

Przez 2 dni nie było nowego postu, a to dlatego,że czas ten poświęciłam na zmiane oblicza mojego bloga. W związku z tym,że ze mnie jest totalny graficzny i HTML'owy antytalent, nie zrobiłam tego sama. Pomogły mi w tym dobre duszki:)




Na swoim fanpage prosiłam Was o pomoc w stworzeniu nagłówka. Od 2 tygodni przesyłacie mi swoje projekty, które publikowałam na facebooku. Wybór był baaaardzo trudny... Okazało się,że jestem jedyną osobą na świecie, która ma dwie lewe ręce do takich rzeczy ;)

Ostatecznie zdecydowałam się na projekt Justyny , który możecie obecnie podziwiać na blogu:) Dziękuję Justynka:)

Wielkie ukłony dla Karoliny , która z wielką cierpliwością dopasowywała wygląd bloga wg mojego widzimisie. Wiem kochana,że pewnie takiego antytalentu jak ja nie spotkałaś w swojej karierze, ale jak rozdawali zdolność do zrozumienia html'u to ja poleciałam stać w kolejce po ładne oczy ;)

Podziękowania również dla Jolki, która udzieliła mi wielu cennych rad i dla Radka, za stworzenie pięknego logo na mojego facebooka.

Wszystkim wymienionym osobom chciałabym dać upominek, w podziękowaniu za pomoc i pomocną dłoń, którą mi podali. Proszę więc Karolinę, Justynę , Jolę i Radka o skontaktowanie się ze mną za pomocą wiadomości na facebooku. Dziękuję Wam:)))

A Wam jak się podoba nowe oblicze mojego bloga?

23 komentarze:

  1. Dla mnie bomba:) Świetnie wygląda:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Estetycznie i przejrzyście ;) super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zmiana:)gratuluje wszystkim pomocnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo zmieniłaś, jest zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zmiana, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zmiany :) Widziałam na FB że wybór nagłówka nie był łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, dużo się działo. wiele wspaniałych propozycji, ale musiałam niestety wybrać tylko jeden..

      Usuń
  7. Świetna zmiana. Zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marto nie jesteś jedyna.ja tez mam dwie lewe ręćę.A zmiany zdecydowanie na plus.Przejrzystość to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam wcześniej, ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo:) Mnie się podoba - jest prosto, przejrzyście i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda profesjonalnie, ale ja bardzo lubię żywe kolorki:-) ale to już moje preferencje:-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.