24 maja 2014

Otagowana ;p

Kochani, dzisiaj uraczę Was paroma informacjami na mój temat, a to wszystko dzięki Izis She, która otagowała mnie w swoim poście - dzięki:) Zapraszam do poczytania:)

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

Dobre pytanie:) W sumei nie jest to jedna rzecz a kilka, a są nimi:
*telefon,
*klucze,
*jakieś mazidło do ust,
no i torebka, bo wszystko trzeba gdzieś upchnąć:)

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?

Tak na prawdę to nie mam ulubionego. Kupuję tam, gdzie znajdę coś interesującego i gdzie są przystępne ceny. Raczej unikam sklepów firmowych, jakoś nie kręci mnie lansowanie się za pomocą danej marki, zaglądam tam zazwyczaj w czasie wyprzedaży. Lubię korzystać z asortymentu Sh - czasami można upolować ciuszki nowe z metkami i za śmieszne pieniążki:)

3.Masz jakieś fobie ?
Ha ha bo to jedną;p Boję się wielkich włochatych pająków i wszystkiego co pełznie - mam tu na myśli węże wszelkiego rodzaju, bo dżdżownic i ślimaków się nie boję. Mam też lęk wysokości - zawsze jak stanę gdzieś na krawędzi, to grawitacja tak mnie kocha,że od razu pcha mnie w dół. Panicznie boję się lotu samolotem :o Nie lubię też burzy, przerażają mnie te grzmoty i to co ew mogą zrobić . Boję się ciemności - do lasu po ciemku nikt mnie nie zagna:) Najgorzej jest jednak kiedy mąż jedzie w delegacje, wtedy każdy niespodziewany dźwięk powoduje,że moja wyobraźnia szaleje i wówczas śpię przy włączonej słabej lampce nocnej. Chyba za dużo się naoglądałam horrorów;)

4.Pijesz kawę ?

Tak, ale kawę zbożową lub "O poranku" z Biedronki. Żadnej innej nie tknę;p



5.Co robisz o 24:00 ?

Hmm..to zależy od dnia:) Przeważnie czytam, ale są też takie dni, kiedy padam na twarz i po prostu śpię. A, no i bym zapomniała "kiedy myszy śpią koty grasują", mam nadzieję,że wiecie o co mi chodzi ;p

6.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

Tak, jakieś 50cm ode mnie jest różowy domek dla lalek mojej córci, dalej jej różowa torebka, koniki,świeczka, wózek dla lalek..uff dużo by wymieniać, może napiszę tylko,że Oliwka jest zakochana po uszy w różowym kolorze, więc co najmniej 1/3 jej zabawek jest tego koloru;)

7.Często piszesz sms-y ?
Kiedyś wolałam pisać niż gadać, teraz jest odwrotnie, więc nie piszę tak często.


8.Czytasz książki ?


Notorycznie, nałogowo, codziennie wieczorem kiedy mam czas tylko dla siebie. Książka jest dla mnie najlepszym prezentem i nie wiem czy umiałabym odmówić sobie tej przyjemności:)

9. Masz duży pokój ?

Heh, dziwne pytanie - zastanawiam się czy jego autorka chce się wprowadzić czy jak:) Mam to szczęście,że mam dużą sypialnię z garderobą,a  potem jeszcze mały salonik. Reszta w planach:)


10. Kiedy masz urodziny ?
Co roku :) 17 lipca:)


11. Jakich piosenek słuchasz ?

Przeróżnych, nie mam jednego ulubionego gatunku muzyki. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho:)

12. O której chodzisz spać ?

Między godziną 23 a 1.30


15. Malujesz paznokcie ?


No pewnie:) Mam całkiem sporą kolekcję lakierów, więc z nich korzystam:)


16. Twoje największe marzenie ?


W tej chwili chciałabym znaleźć pracę. W moich okolicach jest to bardzo trudne, bo bezrobocie osiągnęło zenit. Byłabym szczęśliwa będąc niezależna finansowo. Dalej są inne marzenia związane z zobaczeniem najpiękniejszych zakątków świata i te bardziej przyziemne związane z bezpieczeństwem i zdrowiem mojej rodziny.

17 Co lubisz robić?
Lubię pracować nad moim blogiem i się rozwijać. Kocham czytać, poznawać jakieś nieznane miejsca, inną kulturę, śpiewać we wannie i tańczyć z odkurzaczem;p

18.Jesteś leniem ?

Czasami przychodzą takie dni,że nic mi się nie chce, ale na dłuższą metę nie potrafię usiedzieć spokojnie 10 minut w jednym miejscu.


19. Czego się boisz ?


Patrz punkt nr 3


20. Umiesz śpiewać ?


Jest to kwestia na dłuższe przemyślenie - lubię śpiewać, ale czy umiem-nie mi to oceniać. Kiedyś przez wiele lat śpiewałam w kościele. W podstawówce zajęłam 2 miejsce w mini playback show - stare dobre czasy. Teraz śpiewam zazwyczaj jak nikt mnie nie słyszy;p


21. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, blogger i poczta - tych najczęściej używam.


22. Ulubiona piosenka ?


Chyba nie mam jednej. Uwielbiam Beyonce "Drunk in Love" słuchaną głośno na mocnych basach - jakoś tak mnie nakręca ta piosenka.
Aram "Not alone" - mój hit z Eurowizji, na początku taki zamulacz, ale jak się rozkręci to wymiata:)
Kamil Bednarek "Cisza" - 2 zwrotka-> czysta prawda.
Justin Bieber "As long as You love me" - zwłaszcza śpiewana akapela, chłopak ma piękny głos.
Sanna Nilsen "Undo"- piękna spokojna piosenka, a kobietka ma tak czysty głos,że a chce się jej słuchać.
Dawid Kwiatkowski "Na zawsze" - kiedy 5miesięcy temu zmarł mój tata refren tej piosenki mogłabym wykrzyczeć każdemu.

Jak widać nie mam ulubionego nurtu muzycznego, mogłabym wymieniać bez końca tytuły piosenek:)

23. Oglądasz mecze ? Jakie ?

Kiedyś lubiłam oglądać mecze piłki nożnej, a to dlatego,że grałam w nią z kolegami z podwórka:) Teraz rzadko oglądam tv, a jak już zapalę to czarodziejskie pudełko to na wiadomości. Czasem mąż mnie namówi na jakiś film, a czasami zainteresuje mnie jakiś program rozrywkowy. Tak to wygląda.

24. Ulubiony sportowiec ?

Nie mam.


25. Masz jakieś hobby ?

Książki, blog, kosmetyki:)


26.Co lubisz pić?
Wodę mineralną, herbaty każdego rodzaju, kawę zbożową, kakao.

27.Ulubiony owoc ?
Granat.

28.Zbierasz coś ?
Tak, kolekcjonuję książki. Marzy mi się taka ogromniasta biblioteczka:)




29. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?


Mąż na mnie mówi "Kitek", mama "Maciejka", a na studiach mówiono na mnie "Margaret":)


30.Masz rodzeństwo ?
Mam 2 siostry, ja jestem środkowym dzieckiem;p


31. Malujesz się ?
Tak, ale nie codziennie. W domu ograniczam się do tuszu do rzęs i błyszczyku na ustach, a na wyjścia maluje się już konkretniej:)


32. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Mam kiepskie włosy i choć bardzo bym chciała chodzić w rozpuszczonych to chyba lepiej wyglądam w spiętych.


33.Kolor ścian w pokoju ?
??  Salon - brzoskwiniowy, korytarz - wrzosowy, sypialnia - malinowa.


34.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Mam taki zaje..sty zasięg,że nie mogę oglądać nic.


35.Jesteś wolna ?


Mężatka od prawie 3lat:)


36.Jakie masz teraz włączone strony ?


Blogger i stronę osoby, która mnie nominowała do tagu.


37.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?


WTF?? Zapewne do męża, ale treści nie zdradzę.


38.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?

Do szwagierki.

39. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Różowy.

40. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?

Byczyłam się we wannie.


Uff.. dobrnęłam do końca. Jeśli macie ochotę to odpowiedzcie na te pytania, ja nikogo nie nominuje, bo dla mnie niektóre pytania są co najmniej dziwne. Wierzcie mi,że nie chcę wiedzieć ile macie pokoi w domu i w jakim kolorze, lub jakiej treści i do kogo pisałyście sms ;)


23 komentarze:

  1. Hehe ;) też boję się panicznie pająków ;) ale pije morze kawy ;) uwielbiam czytać książki, chociaż teraz tego nie robię ;) i mam mnóstwo różowych rzeczy ( córci ) wokół siebie ;) fajnie mi sie czytało ten post o Tobie ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he dzięki:) ja po kawie źle się czuję, dlatego jej nie piję;p

      Usuń
  2. Sporo sie dowiedziałam.Niektóre pytania sa trochę,,,dziwne.Również boję sie pająków i pustego domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre pytania są zbyt osobiste, po co komu wiedzieć jakiego sms'a ostatnio wysłałam??

      Usuń
  3. Też boję się pająków, gadów itp. Pozostałe odpowiedzi mam bardzo podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie,że zgadzamy się ze sobą w paru kwestiach:)

      Usuń
  4. Też mi się podoba piosenka ,,Drunk in love" :) Pytania przypominają mi trochę ,,Złote myśli" ze szkoły z dawnych, dawnych czasów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto kochana (Margaret), mamy ze sobą wiele wspólnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja boję się pajaków, ale za to bardzo lubię węże :) Nawet chciałabym jednego sobie kupić :-p też boję się dziwnych dźwięków i lampka idzie w ruch :D Oliwka i ja bardzo lubimy różowy widzę haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blee jak można lubić węże??? ;) są zimne, śliskie i groźne. Nie można ich ani pogłaskać, ani przytulić grr.. mnie przerażają

      Usuń
  7. Mam wrażenie, że te pytania wymyśliła jakaś gimnazjalistka, wówczas ma tylko jeden pokój i interesuje ją jaki kolor mają pokoje innych koleżanek gimnazjalistek.. Nie wziśła pod uwagę, że niektóre blogerki są starsze i mają już własne mieszkania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham książki i boję się ciemności- pewnie też wpływ zbyt wielu horrorów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh, a najgorsze jest to,że po horrorach zawsze się boję a i tak je oglądam;p

      Usuń
  9. też boję się ciemności ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pająki to coś okropnego. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ankieta:)Miło Cię poznać bliżej kochana:)Musiałaś się troszkę wysilić by napisać taki post.Ale przeczytałąm całość i fajnie się czytało :)dobre pytania ,ale najleprze są odp:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicja Szpunar-Chyćko:) Miło mi się czytało Marto ten Twój wywiad, mogłam bliżej Ciebie poznać. Ja również będąc w Twoim i wieku i znacznie później jeszcze czytałam zawsze mnóstwo książek- to było moje hobby/ nawet często kosztem snu/. Teraz zarzuciłam tę moją pasję - a szkoda - muszę to nadrobić! Książki - wyparł internet. Również panicznie bałam i boję się lecieć samolotem i nigdy tego nawet nie próbowałam ! POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE !!! FAJNA I " BEZPOŚREDNIA " Z CIEBIE DZIEWCZYNA - LUBIĘ I CENIĘ TAKIE OSOBY - SAMA JESTEM BEZPOŚREDNIA/ ALE KULTURALNA I NIE WŚCIBSKA/. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, niektóre pytania są dziwne i bezpośrednie :P Mam podobnie z pytaniem o sms, że teraz wolę gadać niż pisać-denerwuje mnie ekran dotykowy :P Za odgłosami grzmotów burzy też nie przepadam, ale na szczęście nie jest to moja fobia :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w zabawie :) Niektóre pytania są dość dziwne ale Twórca już chyba nie miał czego wymyśleć ;)
    Ja również mam wrzosowy przedpokój heheh. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja boję się demonów, autentycznie.... Naoglądałam się filmów o egzorcyzmach na faktach i od tamtej pory wracam do nich myślami. Uwierzcie mi te sceny były przerażające..... Poza tym boję się chorób i nagłej śmierci.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)