1 lipca 2014

Czerwcowe denko

Dzisiaj post na szybko, bo wzięłam się za przetwory i czasu od razu zrobiło się mniej. Wczoraj zaprawiałam truskawki, a teraz wzięłam się za wiśnie. Suma sumarum i tak będę musiała dokupić po parę kilo tych owoców, bo choć dżem z wiśni uwielbiam to ten z truskawek wyszedł po prostu wyśmienity i zaprawię więcej niż planowałam:) Zapraszam na denko czerwca.




W moim denku znalazły się takie oto pełnowymiarowe produkty:




1. Płyn do kąpieli konwalia marki Avon - fajny płyn, dość wydajny, duża pojemność. KUPIĘ


2.Ujędrniający żel pod prysznic Tołpa dąb paragwajski - dobrze oczyszcza i spełnia swoją funkcję tak jak powinien, ale mnie przeszkadzał zapach. Więcej o nim tutaj. NIE KUPIĘ

3. Płyn do płukania jamy ustnej smile multi protection - nabytek z biedronki, skutecznie odświeża oddech, choć ma dość mocny miętowy posmak, mimo,że producent napisał,że jest łagodny. Mimo to polubiliśmy się. KUPIĘ

4. Żel pod prysznic Silk beauty luxury velvet protection Oriflame - piękny kwiatowy zapach, który chce się wąchać. Dobrze się pieni. Jak gdzieś go dostanę to zapewne kupię. KUPIĘ

5. BI- es sexy girl - kupiłam, bo zapomniałam swoich perfum na jakieś wyjście, zapach dość fajny, ale ja się szybko nudzę. NIE KUPIĘ

6. Oryginal Source lime shower - żel, który znalazłam miesięczniku Cosmopolitan. Dla mnie- totalna porażka. Może zacytuje męża "A Ty co domestos kupiłaś do mycia"? Gdzieś tam w tle jest limonka, ale tak naprawdę pachnie niemal identycznie jak zielony domestos. NIE KUPIĘ

7. Żel do higieny intymnej Sylveco - bardzo dobry żel, nie podrażnia, nie uczula, więcej tutaj. KUPIĘ

8.Mleczko oczyszczające 3 w 1 essentials Oriflame - dość dobrze usuwał makijaż, ale są lepsze produkty. NIE KUPIĘ

9. Mydło Nivea aloe vera & flowers - piękny kwiatowy zapach, dobrze się pieni, nie drogie. KUPIĘ

10. Płatki Carea - uwielbiam - tanie, ale jakość świetna. KUPIĘ


W moim denku znalazły się tylko dwie próbki:



11. Połowa maseczki Rivall de loop oliven maske, którą możecie zakupić w Rossmannie - hm .. jest to maseczka bez spłukiwania, ale po jej użyciu umyłam twarz, bo zastawia nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. Wyraźnie czuć,że coś jest na twarzy, a tego nie lubię - NIE KUPIĘ

12. Krem pod oczy Bioliq - bardzo go lubię, bo zmniejsza opuchliznę i niweluję cienie, przy czym dobrze nawilżą. KUPIĘ


Na koniec 2 produkty, które wyrzuciłam ze względu na termin ważności:


13.Puder Joko cosmetics - z tego co pamiętam bardzo go lubiłam, ma przyjemny zapach i nadawał buzi opalony kolor. KUPIĘ

14. Plastry do depilacji, nie wiem jakiej firmy, bo tak sobie leżały - dla miłośniczek hardcoru - polecam, Ja NIE KUPIĘ

Jeśli chodzi o czerwiec to to by było na tyle. Jak tam Wasze denka?

55 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że nie kupiłam tej gazety z żelem OS... ;) Zapachu Domestosa nie cierpię!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy wiecej nie kupie plastrów do depilacji xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. depilacja woskiem jest dla ludzi, którzy lubią maschoizm;p

      Usuń
  3. Ou... czyli już wiem, którego OS nie kupować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielniam płatki carea, a te płyny z Avonu są wielkie i wydajne jak niewiem. Miałam chyba fiołkowy. Co do Bi-es, to tanie perfumy niby ok, ale nie wiem czemu mi też nudzą się po 2 psiknięciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie drogie nie są, ale nie są to zapachy, które się pamięta na długo

      Usuń
  5. te płyny z avonu sa nawet fajne - zależy od zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ze wszystkim, żele z OS też są fajne, ale ten zapach jest ohydny blee

      Usuń
  6. Płyny do kapieli z avonu uwielbiam, jesli chodzi o zel z Cosmopolitan tez go mam ale nie zdecydowalam sie jeszcze na jego uzycie, tez mi sie kojarzy z plynem do wc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba lepiej go komuś oddać, ja żałuję,że tego nie zrobiłąm

      Usuń
  7. Nic z tego nie miałam. Al jestem ciekawa produktów z tej serii od Tołpy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne denko :) Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx:) zapewne będziesz miała jeszcze okazję:)

      Usuń
  9. Uśmiałam się z domestosa :) Gratuluję sporego denka, u mnie w tym miesiącu ubogo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne denko ;) Ja już nie zaprawiam, tylko mrożę owoce;w tamtym roku większość mi się popsuła w słoiczkach i było żal wyrzucać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam piwnicy i wszystkie zaprawy muszę trzymać w kuchennej szafie,ale na szczęście nic mi się nie popsuło;-)

      Usuń
  11. niezłe denko, ja zrobie za miesiąc bo widze że sporo tego bd :) z tych produktów znam tylko Carea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo polubiłam zapach tej linii Tołpy ale fakt, on jest specyficzny i nie każdemu może przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn smile miałam, ale nie do końca spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od płynu wymagam tylko tyle,żeby odświeżał oddech i w moim przypadku się sprawdził:-)

      Usuń
  14. Z powyższych produktów miałam tylko płatki Carea oraz płyn do kąpieli marki Avon. Jeśli chodzi o płatki to kupuję je regularnie - za każdym razem jak je wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty,zawsze kupuję te płatki:-)

      Usuń
  15. OS jest ogólnie fajny, ale ma bardzo dużą gamę zapachów właśnie :) niektóre faktycznie nie są fajne, za to inne - super. właśnie zużyłam kokos, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam jeszcze mango, porównując zapachy - ogień i woda

      Usuń
  16. Lubie płyny do kąpieli z Avonu :) teraz mam zielone jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będzie zakupione na zastępstwio za poprzednika:-)

      Usuń
  17. Spore denko! Ja znam w sumie jedynie płatki, które uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha z tym żelem z Cosmopolitan u mnie było dokładnie tak samo. Tania kostka toaletowa, masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaje gęsiej skórki na samo wspomnienie:-)

      Usuń
  19. Nie wiem czy chciałabym pachniec jak domestos ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny opis tych plastrów. Na zimno nie lubię, ale wosk na ciepło aż taki straszny nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam nad tym,żeby kupić podgrzewacz do wosku

      Usuń
  21. ja jestem na tak z Avon, jestem konsultantką więc samo przez się rozumie dlaczego :-) płyny są fantastyczne, dużo zapachów, dużo klientek, każdy znajdzie coś dla siebie. płatki kosmetyczne również moje ulubione zawsze je kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Avonu lubię zapachy i kolorówkę, kremy mi niestety nie służą

      Usuń
  22. fajne denko
    płyn do kąpieli miałam ten sam,ale mi się zapach nie podobał :P
    najbardziej lubię jabłko i wanilię z figą

    OdpowiedzUsuń
  23. Plastry do depilacji - również nie dla mnie. Kiedyś raz użyłam i nigdy więcej. Teraz tylko depilator :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)