21 lipca 2014

Wspomnień czar ...

21 lipca 3 lata temu powiedziałam TAK przy ołtarzu ;) Nie wiem kiedy ten czas zleciał - z jednej strony znamy się jak łyse konie, a z drugiej przecież to było dopiero co "wczoraj" :) Zasypię Was dzisiaj zdjęciami z czasów kiedy byliśmy piękni i młodzi ;p
















Jak zdążyliście zauważyć w momencie kiedy braliśmy ślub był z nami już mały szkrab:) Zrobiliśmy to po "nowoczesnemu" ;) Po zaręczynach musieliśmy czekać, aż 2 lata na naszą wymarzoną salę i .. hm.. no cóż.. skoro razem mieszkaliśmy to samo patrzenie  sobie w oczy nie wystarczyło i tak się pojawiła Oliwka. W dniu ślubu miała 7 miesięcy:)
















Z całej sesji najlepszy był plener - bawiliśmy się jak dzieci - dosłownie:))) Kiedy wskakiwaliśmy do jeziora ludzie bili brawa, wyciągali aparaty - czułam się jak celebrytka hi hi ;)



3 lata minęły, a ja kocham i kocham i kocham :) Wciąż tak samo, a może nawet mocniej? :)

77 komentarzy:

  1. To wasza rocznica.
    Może być szczególną okazją do tego,
    By się zatrzymać i spojrzeć wstecz na to,
    Co osiągnęliście w ciągu waszego małżeństwa.
    Jest to czas zarezerwowany na wspomnienia
    Radosnych chwil oraz rozwiązanych problemów.
    To czas na podziękowanie Bogu
    Za rozwój waszej miłości
    I trwałości waszego małżeństwa.

    Szczęsliwego życia w zdrowiu wam życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata pięknie to napisałaś:) Nic więcej nie trzeba dodawać, bo czas na refleksję nigdy nie jest czasem straconym.
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. jeeeeeeeejku, jak cudnie :) uwielbiam oglądać takie fotasy
    życzę wam jeszcze 3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*n lat razem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś jak prawdziwa księżniczka :) Zdjęcia w wodzie - najlepsze! Podziwiam Cię, że wskoczyłas w sukni ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czułam się jak księżniczka:))) Do wody wskoczyłam, ale nie mogłam już z niej wyjść, bo ta suknia była taka ciężka;ppp świetnie się bawiliśmy:)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądaliście. Wasz szkrab miał dopiero 7 miesięcy, a Ty figurkę już miałaś nieziemską! Szok, że w tak krótkim czasie udało Ci się wrócić do formy. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie obiłam nic,żeby wrócić do formy- Oliwka dała mi mocno w kość jak była maleńka - kolki, zapalenie uszek, refluks.. spałam po 2 godziny na dobę, byłam totalnie wykończona, ale już po 3 miesiącach mogłam wskoczyć w przedciążowe jeansy

      Usuń
  5. Niesamowicie wzruszają mnie takie chwile. Nadal jesteście piękni i młodzi i Waszą miłość widać na tych zdjęciach. Życzę Wam, by każda rocznica była dla Was wspomnieniem tego cudownego dnia i miłości, która Was do siebie zbliżyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!!!!!!!!!!!!!!!!! lubię oglądać zdjęcia ślubne .......:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądaliście wspaniale :) Wszystkiego najlepszego Wam życzę na dalsze lata wspólnego życia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia i Wy:) Piękni i szczęśliwi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) ślicznie wyglądałaś.
    zdjęcia w wodzie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowałam się na nie w ostatniej chwili, ale wcale nie żałuję:)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcie, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Wielu lat razem w szczęściu i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko!!! Zdjęcia w jeziorze - cudo! <3
    Wszystkiego najlepszego Wam życzę z okazji rocznicy i dużo wytrwałości :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Te w jeziorze to również moje ulubione:))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. dziękuję:) choć przymierzyłam ze 20 sukienek to wybrałam ostatecznie tą, która najbardziej się podobała mojemu tacie, o czym dowiedziałam się oczywiście już po zakupie:)

      Usuń
  14. Można się wzruszyć oglądając te zdjęcia. Wystarczy się skupić a można dostrzec szczęście, chwile, multum pozytywnych emocji "zamkniętych" w zwykłym-niezwykłym zdjęciu :)
    Oliwka jaka malutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja za każdym razem jak je oglądam mam uśmiech na twarzy:) Nie do wiary,że Oliwcia byłą kiedyś taka maleńka - czas w miejscu stać nie chce niestety;p

      Usuń
  15. Pięknie wyglądałaś i ogromnie podoba mi się sesja w wodzie:)
    Wszystkiego najlepszego Wam życzę z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję trzech lat w związku małżeńskim i życzę niekończącego się szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądałaś, a sesja rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obejrzałam każde zdjęcie z zainteresowaniem, życzę kolejnych 3 lat lub lepiej nawet 33!:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękni i młodzi nadal jesteście. :) I nawet gdy 80 lat będziecie mieli, nadal będziecie młodzi. to miłość odmładza duszę i daję szczeście :) Piękne fotografie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądaliście i do tego byliście tacy szczęśliwi :) Życzę jeszcze więcej szczęścia na kolejne lata! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia cuuuudne:) szczególnie plener, aż się wzruszyłam ;) Szczęścia:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. No to Gratulacje 3 rocznicy!! ;) i życzę kolejnych w takim nastroju i szczęściu jak na zdjęciach :) My ślubu nie mamy, ale 10 rocznica w związku tez nie jest źle :P, ale jak by ma przyszło brać ślub, to masz szkrab będzie większy haha niech żyje nowoczesność ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy, Przed nami, w sierpniu dopiero pierwsza rocznica :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, wspaniałe wspomnienia :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjęcia, widać w nich czułość ;) w wodzie genialne, a mała taka słodka była <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mała jeszcze obrośnięta w dziecięce fałdki była<3

      Usuń
  27. pieknie zdjecia, szczescia bo razem cudownie wygladacie, widac big love :D!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :-)
    Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajna z Was para :) nam rok minie na początku sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Ani się obejrzysz a kolejne latka polecą;)

      Usuń
  30. Wspaniale razem wygladacie. Życzę wielu szczęśliwych lat razem <3

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :):)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wspomnienia, fantastyczna figura jak na 7 miesięcy po porodzie, ale cóż była suknia i motywacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, motywacji nie miałam wcale, byłam za bardzo obolała po cesarskim cięciu i zmęczona noworodkiem, który ma kolki. Nie mogłam ćwiczyć, ani się odchudzać, bo karmiłam piersią. Wszystkie dodatkowe kilogramy same zniknęły

      Usuń
  32. Pięknie wyglądaliście, a te zdjęcia w wodzie są genialne i bardzo oryginalne ;) Życzę Wam kolejnych szczęśliwych lat razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zdjęcia, pięknie wyglądaliście :) Sesja w wodzie dość odważna, nie dziwię się że ludzie bili brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję :) Cudne zdjęcia, wspaniała z Was rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądałaś przepięknie tego dnia. I dopiero teraz zauważyłam jaką Ty masz długą szlachetną szyję. Myślę że dawno temu szlachcianki by za taką zabiły :D
    Zdjęcia w wodzie totalnie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy ślubu! Wyglądaliście cudownie tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia ;) te w wodzie rewelacja ;)życzę Wam wszystkiego najlepszego, duuuużo miłości i tylko szczęśliwych chwil razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne zdjecia, no i Wy tacy szczesliwi! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super
    Najbardziej podobało mi się to w wodzie.
    Pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)


    slicznie wygladalas:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.