28 stycznia 2015

Woda toaletowa VITTORIO BELLUCCI Fiorentino


Jeszcze przed świętami otrzymałam przesyłkę od Drogerii Uholki. W ciągu tego miesiąca miałam okazję dobrze poznać jej zawartość, dlatego w najbliższym czasie będę się dzieliła z Wami opiniami na ich temat, a zacznę od wody toaletowej Vittorio Bellucci Fiorentino.

Opakowanie:

Woda toaletowa zamknięta jest w szklanym przezroczystym flakonie o pojemności 100ml. Zdobi go jedynie aplikacja składająca się z 2 czerwonych kwiatów. Całość dodatkowo zamknięta jest w białym kartoniku.





Opis producenta:

"Kwiatowa, słodka kompozycja doskonała dla Pań kochających lato i słońce. Niesamowicie nasycona aromatami letnich kwiatów, która przeplata się z intensywnie pachnącymi owocami. Całości dopełnia zmysłowa wanilia i piżmo. Zapach doskonały dla Pań romantycznych i marzcielek. Szklany flakon z atomizerem.

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: cytryna, pieprz, pomarańcza, bergamota, grapefruit
Nuta serca: lilia, róża, fiołek, goździk, czarna porzeczka, jaśmin
Nuta bazy: wanilia, białe piżmo, wetyweria"


Skład:




Moja opinia:
Wodę perfumowaną Vittorio Bellucci Fiorentino otrzymujemy w dużej, bo aż 100ml fiolce. Cieszą mnie takie opakowania, bo starczą na dłużej. Z informacji na opakowaniu wynika, że trzeba ją zużyć w ciągu 36 miesięcy i jestem pewna, że nie sprawi mi to najmniejszej trudności.

Nakrętka flakonu jest zdejmowana, pod nią znajduje się atomizer. Po jego naduszeniu wydostaje się spora ilość perfumowanej wody w postaci mgiełki. Atomizer jak do tej pory działa sprawnie.



Nigdy nie przepadałam za kwiatowymi zapachami, ponieważ wydawały mi się one duszące. W związku z tym ta kompozycja zapachowa nie do końca do mnie przemawia, tym bardziej,że zawiera w sobie wanilię, której zwyczajnie nie lubię. Zapach jest trochę ciężki, ale znośny.



 Zaskoczyła mnie jego trwałość, bo choć po spryskaniu ubrania ulatnia się szybciej, to przy aplikacji na skórę utrzymuje się na niej ok 8- 10 godzin. W miarę upływu dnia robi się on po prostu słabszy. Uważam,że jest to rewelacyjny wynik jak na wodę perfumowaną.

Koszt tej wody, przy pojemności 100ml, wynosi zaledwie 22.50zł. Dostępna jest ona TUTAJ.


Wodę tę polecam wszystkim miłośniczką kwiatowych zapachów, ja tymczasem wybrałam już sobie inną wersję zapachową (taką), bo jak do tej pory wierna jestem lekkim,świeżym aromatom. A za tą cenę, pojemność i trwałość zakup ten się opłaca.

27 komentarzy:

  1. Fajny prosty flakonik :) Ja lubię zapachy kwiatowe, a teraz mam właśnie wodę toaletową waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, wanilia to nie na mój nos, ale ten zapach na pewno przypadł by Ci do gustu:)

      Usuń
  2. Nie znam tego zapachu, jednak skoro piszesz, że jest raczej ciężki to nie sądzę, aby przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą cenę to tylko brać, ja sobie wybrałam już lżejszą wersję

      Usuń
  3. Taka trwałość jak za taką cenę, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w szoku byłam, ale wypsikałam sobie nadgarstki i tak cały dzień się obwąchiwałam - czuć go cały czas:)

      Usuń
  4. Chętnie bym powąchała :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak taki ciężki, to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych wód to do wyboru do koloru więc jest w czym wybierać

      Usuń
  6. Lekki flakonik, jednak takich zapachów już dawno nie używam, wolę dołożyć i mieć coś ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach mnie nie przekonuje, ale ładną ma grafikę na buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna buteleczka, uwielbiam zapachy, które w nutach mają wanilię i jaśmin

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie prezentuje się flakonik, jednak nie do końca to moje zapachy ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma intersujące nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapachy kwiatowe ;)) mam chyba jakąś wodę tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe nuty zapachowe, ale skoro ciężki zapach to nie wiem czy by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest spory wybór zapachów, więc jestem przekonana,że znalazłabyś coś dla siebie:)

      Usuń
  13. ciekawe nuty zapachowe, ale skoro ciężki zapach to nie wiem czy by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie przepadam za kwiatowymi zapachami, ale trwałość mnie zdziwiła pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham kwiatowe zapachy ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. jak będę miała okazję go kiedyś spotkać, chętnie powącham :D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego zapachu, ale fajny ma flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się takie buteleczki, kobiece i delikatne. Kocham kwiaty, ten zapach jest dla mnie trafiony w 100%. Moim zdaniem mają aż za niską cenę, bo przez jej pryzmat wydaje się nam, że mamy do czynienia ze słabym jakościowo produktem, a tu taka niespodzianka. Ja jak najbardziej polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszukuje opinie o zapachach Vittorio bellucci, mega mnie zdziwił mnie zapach, bardzo dobry zapach! Wlasnie testuje, niezle sie utrzymuje.... zobaczymy. Jak narazie jestem za, inny zapach nie pamietam, dosc ciemne opakowanie. W hebe. mały koszt a naprawde pieknie pachnie. Szkoda, że tak mało opini w internecie:/

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.