10 lutego 2015

Czysty olejek arganowy Argan Gold Mincer Pharma - pierwsza kosmetyczna miłość w tym roku.

Nareszcie znalazłam w tym roku coś, co absolutnie mnie zachwyciło i choć kupiłam ten kosmetyk "w ciemno" to wcale nie żałuję. Mowa tu o czystym olejku arganowym marki Mincer Pharma. Obawiałam się tego zakupu ponieważ mam cerę mieszaną i bałam się,że moja twarz będzie tłusta, nieestetyczna, zapcha się i pojawią się na niej wypryski. To co zobaczyłam przy regularnym stosowaniu przeszło moje najśmielsze oczekiwania.

Opakowanie:
Olejek znajduje się w szklanej, ciemnej buteleczce z pipetką. Pojemność flakonu ma 15ml. Całość zamknięta jest w solidne kartonowe pudełko z okienkiem.



Opis producenta:


Skład:



Moja opinia:
Na początku napiszę, że pipetka to najlepsza rzecz, jaką mógł wymyślić producent do aplikacji tego olejku. Jest to bardzo higieniczny sposób, mało tego nie musimy się obawiać,że olejek w nadmiernej ilości wyleje nam się na dłoń - odmierzamy dokładnie tyle kropli ile potrzebujemy.


Często czytałam na różnych blogach,że olejek arganowy brzydko pachnie i spodziewałam się,że będę musiała go odstawić, bo mój wrażliwy nos tego nie wytrzyma - bzdura! Owszem, olejek ma specyficzny zapach, ale jest on subtelny i podczas aplikacji w ogóle przeze mnie nie wyczuwalny.

Olejku tego najczęściej używam raz w tygodniu, zamiast kremu na noc, po wcześniejszym wykonaniu peelingu i maseczki. Nakładam kilka kropelek na twarz i szyję i dokładnie go rozsmarowuję. Wchłania się natychmiast. Oczywiście jeśli przesadzimy z ilością to wszystko się nie wchłonie. Skóra przyjmie tylko tyle kosmetyku ile potrzebuję. Ja nakładam jedynie cieniutką warstewkę.

Efekt? Hm.. spodziewałam się wszystkiego przy mojej mieszanej cerze - przetłuszczenia, wyprysków, zaskórników, ale olejek sprawdził się idealnie. Moja skóra była pięknie nawilżona i odżywiona. Twarz stała się niezwykle gładka, miękka i przyjemna w dotyku, a jej koloryt był wyrównany. Prawdziwym zaskoczeniem było to,że zauważyłam również zmniejszenie wydzielania się sebum w strefie T. Po wieczornym nałożeniu olejku rano budziłam się bez przetłuszczonej skóry.



Po zawodzie i podrażnieniu jaki sprawił mi TEN krem - olejek przyszedł mi z pomocą. Stosowałam go wówczas co wieczór przez 2 tygodnie i bardzo szybko pozbyłam się suchych skórek i zaczerwienienia, które pojawiły się po tym pechowym kremie. Olejek świetnie ukoił moją cerę.

Jeśli chodzi o wydajność - jest ona bardzo duża. Produktu używam od 2-3 miesięcy, przynajmniej raz w tygodniu i została mi jeszcze 1/3 opakowania. Swój olejek kupiłam w jakimś (uwaga) supermarkecie, za cenę 15zł. Jestem z niego bardzo zadowolona, a wręcz przepadłam, chce więcej i więcej.

Na koniec jeszcze zwrócę tylko Waszą uwagę na jego skład - w którym znajduje się tylko i wyłącznie czysty olejek, bez jakichkolwiek domieszek, ulepszaczy, konserwantów - moje kosmetyczne cudeńko. Polecam!

24 komentarze:

  1. Nie miałam niczego z tej marki, ale fajnie, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że Mincer jest tak słabo dotępny bo mają tak ciekawą ofertę, że chętnie przygarnęłabym parę rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trzeba się naszukać, ale ceny mają przystępne, więc po tym olejku myślę,że warto:)

      Usuń
  3. Genialny, czyściutki argan mm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z innej firmy i uwielbiam go. Twój ma fajną buteleczkę, a pipetka na pewno jest najlepszym rozwiązaniem. Moja tłusta cera go lubi i widzę, że jej służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, ja byłam w szoku,że mojej mieszanej nie wysypało. Jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  5. Nie znam firmy, ani produktu. :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś wypróbować tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przymierzam się do zakupu czystego olejku arganowego, ale głównie do stosowania na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. TEgo nie znam, mam inne serum i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się przekonana :) Nigdy nie miałam do czynienia z tego typu kosmetykiem do twarzy, ale czas najwyższy to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam olejku arganowego :) Fajnie, że dobrze się u Ciebie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię olejek arganowy, z tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie miałam ale uwielbiam czysty olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam dostepu do tej firmy a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja olej arganowy używam do włosów
    i czasem jesli mam bardzo suchą skórę na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba skład olejku ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej marki niegdyś używałam kremy na noc , ale ten ten olejek arganowy bardzo mnie zainteresował :) Bo właśnie szukam :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapamiętam i chętnie go wypróbuję ( jeśli go znajdę ) jak tylko skończę olejek arganowy z innej firmy który mam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.