18 listopada 2015

Nowości, które przywiozłam z Meet Beauty Conference.

O Meet Beauty Conference mogliście przeczytać już w TYM poście. Opisałam Wam tam jak wyglądała pierwsza w Polsce konferencja dla blogerów i vlogerów urodowych. Czas spędzony w Warszawie był bardzo inspirujący. Zdobyłam tam sporo wiedzy, nowe znajomości, a do domu przywiozłam kilka upominków. Myślę,że nikt z nas zapisując się na ten event nie spodziewał się żadnych prezentów. No halo, przecież miało nas tam być 250 osób. Jechałam tam ze względu na interesujące wykłady, ciekawe warsztaty, prelegentów i uczestników. Dopiero w ostatnim tygodniu przed tym wydarzeniem organizatorzy zaczęli wspominać o sponsorach spotkania. Byłam mile zaskoczona i biłam brawo pomysłodawcom eventu za organizację. Wiem ile wysiłku trzeba włożyć w dopięcie takiego spotkania na ostatni guzik, gdyż w czerwcu sama miałam swój debiut podczas MY BLOG MY PASSION.

Przechodząc do meritum, zobaczcie co ze sobą przywiozłam.



Olympus - katalog i świetna płócienna torba na zakupy.


Pierre Rene - tusz do rzęs i błyszczyk do ust.


Drogeria Natura - kosmetyki marki Kobo: puder transparentny, tusz do rzęs i baza pod podkład.


Wax Pilomax - maska i szampon do włosów.


Golden Rose -baza pod makijaż - próbka, Matte Cryon Lipstic - pomadka w kredce, cień w kredce, żelowy lakier do paznokci i top coat.

Syoss: odświeżacz koloru dla włosów blond (mnie się akurat nie przyda), suchy szampon.
Fa : żel pod prysznic .
Got2be: lakier do włosów.
Gliss Kur - maska do włosów, na rozdwajające się końcówki.


Semilac : lakier hybrydowy + baza + top coat



Neo Nail: fantastyczny startowy zestaw do robienia hybryd: aceton, cleaner, bezpyłkowe waciki, patyczki, naklejki wodne, efekt syrenki w lakierze i w pyłku, baza, top coat, kolor, lampa, olejkicyrkonie, plakietka, smycz.







To niesamowite,że przy evencie o tak dużych rozmiarach każdy z uczestników mógł wyjść z takimi upominkami. Chylę czoła, podziwiam i przede wszystkim dziękuję. Odwaliliście kawał dobrej roboty! :)




Przy okazji tego wpisu przypominam o trwającym konkursie, do którego możecie zgłaszać się do północy 19 listopada. Nagrody są wspaniałe, więc gorąco zachęcam :) KLIK


Zapraszam również na nowy konkurs z marką Revitalash KLIK


33 komentarze:

  1. A mnie akurat odświeżacz kolory dla blond włosów przydałby się, u siebie znalazłam dla brunetek - oddałam mamie :) Ale faktycznie, to bardo miło ze strony organizatorów, że pomyśleli o upominkach dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdybym wiedziała,to byśmy się wymieniały. W ogóle nie czaję,żeśmy się nie zgadały na spotkaniu :)

      Usuń
  2. O rany. Ten zestaw z NN skradłabym pierwszej lepszej która spuściła by go z oka.
    Poza wiedzą tego Wam najbardziej zazdroszczę!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze zazdroszczę uczestnictwa w tej imprezie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne upominki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości. Niech ci dobrze służą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :) Zaciekawił mnie puder i tusz od Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, miłego testowania! :D Najbardziej mnie zaskoczył zestaw z Neo Nail, firma przyszalała, ale to dobrze - wiele z uczestniczek będzie mogło przekonać się do hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo wszystkie upominki wyglądają super! Ale ten zestaw do hybryd boski!!!!!!! Pozdrowionka i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem zachwycona paczkami, które dostałyśmy :-) najfajniejszy jest NeoNail z warsztatów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Neo Nail przeszło samych siebie <3 Wszystkie je za to kochamy, a i jakość bardzo dobra :)

      Usuń
  10. Łał tylko pozazdrościć.Same perełki..,tyle dobroci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące paczuszki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowności :D wpadła mi w oko torebka, pomadki z GR i oczywiście zestaw do hybryd. Bardzo miło, ze obdarowują uczestniczki w taki sposób a nie zasypują wyłącznie ulotkami. Zazdroszczę przeżyć i obecności na konferencji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw do hybryd najbardziej mi się spodobał <3 Spisuje się u mnie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały zestaw Neo Nail ;) no to teraz czekam aż pokażesz hybrydowe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty to miły dodatek do spotkania, lecz i tak wiedza jak dla mnie jest najważniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe UPOMINKI - w szczególności ZESTAW od NEO NAIL wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.