7 grudnia 2015

Blogowe Mam Marzenie - upominki od sponsorów. Zainspiruj się na święta.

W ostatnim wpisie opowiadałam Wam o przebiegu spotkania w Szamotułach. Dzisiaj pokażę Wam upominki, które przywiozłam ze sobą do domu. Będą to zarówno upominki od sponsorów, które otrzymała każda blogerka, jak również przedmioty pochodzące z loterii i licytacji, o które dzielnie walczyłam. Może zainspirujecie się przygotowując świąteczne prezenty?


Tulimi - bardzo sympatyczny, miękki słonik.


Pinokio - jojo i apaszka dla maluszka.


Iza Skabek dla dzieci  - prawdziwa perełka. Spersonalizowana książeczka dla mojej córki.



Tron - jednorazowy nocnik.


W oczekiwaniu na dziecko  - książki Wydawnictwa Rebis, oraz płócienna torba.


Organizacja od zaraz - notes i jednostronny kalendarz.


Dr Organic
  - krem pod oczy.


Lulido
  - poduszka zapakowana w uroczy woreczek.


Puzzlove - puzle w postaci naklejek, które można przyklejać np na ścianę.


Wydawnictwo EneDueRabe - książeczki dla dzieci.


Sangotrade - balonik i zawieszka


Wydawnictwo Ovo


MeKiddo
- ręcznik dziecięcy.


Plus dla skóry
  - kosmetyki apteczne.


i-apteka.pl  - kosmetyki marki Iwostin i Emolium



Wader


Freedom Jewellery


 Pierniki Dekoracyjne Słodki Dom


Gryszczeniówka tradycyjne, naturalne przetwory.


Smeco oleje tłoczone na zimno.


Lilis Little Story - ubrania dla mamy i córki, o które zaciekle walczyłam podczas licytacji.




Wydawnictwo Zakamarki - katalog.


Wydawnictwo Zielona Sowa


bacicina.pl - plakaty


Śpisie



Kolejne inspiracje znajdziecie w TYM poście. Może akurat coś Wam wpadnie w oko ?

17 komentarzy:

  1. Cudnie, wszystko piękne, a podusia pod szyję boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wszystko śliczne :) Niech Wam dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przy różnych okazjach mówię - nie masz pojęcia co mi dać ?- kup mi książkę ;)

      Usuń
  4. Świetne upominki ;) ja to prawie nic nie dostałam no ale cóż ;D chyba starość nie radość;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ile upominków, świetne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same fajne rzeczy :) zarówno te dla mamy jak i córci

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, sporo prezentów , fajne książeczki i przytulanki

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega prezenty w sam raz na Gwiazdora

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale tego dużo, fajne książeczki dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.