7 grudnia 2017

Propozycje świątecznych prezentów dla kobiet.

Szał przedświątecznych zakupów trwa na całego. Gdziekolwiek nie pójdę słyszę rozmowy dotyczące prezentów. Firmy wychodzą na przeciw naszym oczekiwaniom racząc nas całym worem promocji. Jest więc w czym wybierać. Jak w gąszczu reklam i ofert wybrać tą najwłaściwszą? Najlepszy wybór to ten przemyślany, pasujący do upodobań i charakteru obdarowanej przez nas osoby. Są jednak prezenty uniwersalne, które spodobają się każdej kobiecie i dzisiaj o nich będzie ten post.

Kosmetyki.
Są jak buty - kupujemy je nałogowo, ale która z nas potrafi przejść obojętnie obok fajnej promocji dotyczącej ulubionych perfum, kosmetyków do makijażu, czy tych pielęgnacyjnych ? A jak są do tego w atrakcyjnych zestawach - żyć nie umierać.
Kalendarz adwemtowy Makeup Revolution - jest to coś co pomaga ćwiczyć naszą silną wolę, a odkrywanie każdego z okienek sprawia,że codziennie mamy nową niespodziankę. W jego skład wchodzą pomadki, błyszczyki, lakiery, cienie, paletka... Koszt ok 119zł
Pędzle do makijażu Makeup Revolution - dla kobiet, które cenią sobie dobry makeup i potrafią sobie go same zrobić, będzie to fajny kosmetyczny niezbędnik. Cena bez promocji ok 65zł, ale teraz można je już dostać za ok 50zł.


Fajne kąpielowe umilacze proponuje marka Bomb Cosmetics. W zestawach znajdziemy mydełka i muffinki. No cóż każda z nas zasługuję na chwilę relaksu. Cena zależy od ich zawartości i zaczyna się od 45zł wzwyż.


Naturalne kosmetyki pielęgnacyjne, np marki Sylveco. Świadomość Polek coraz bardziej wzrasta i coraz częściej sięgamy po kosmetyki o dobrym składzie. Powyższy zestaw kosztuję ok 50zł


Ostatnio jestem częstą klientką aptek i zauważyłam,że DOZ oferuje fantastyczne zestawy, np krem nawilżający i płyn micelarny z wodą termalną La Roche Posay za jedyne 39,49zł.


Świetny zestaw proponuje również marka Dermo Future. W jego skład wchodzi regenerująca kuracja z wit. C - idealna na tą porę roku, oraz płyn do demakijażu z micelami witamin. Kosmetyki zamknięte są w pięknym lakierowanym kuferku o kolorze soczystej czerwieni. Jego cena wynosi ok 40zł (czyli notabene tyle co sama kuracja z wit C).

Książki.
Idealny prezent dla ich miłośniczek. Pole do popisu jest duże, wystarczy wiedzieć jaki gatunek literacki interesuje obdarowywaną osobę.


Dla miłośniczek makijażu dobrym typem będzie poradnik Red Lipstic Monster.


Dla osób lubiących piękne historie miłosne polecam "Hopeless" Colleena Hoovera. Więcej o tej książce przeczytacie TUTAJ,




Dla osób kochających przygodę, akcję i tajemnice gorąco polecam całą serię "Jutro" Jona Marsdena, o której pisałam TUTAJ (koszt pojedynczej sztuki w promocji 15zł, bez promocji ok 34zł), oraz "Troje" Sarah Lotz TUTAJ. Osobiście nie mogłam się oderwać.


Biżuteria
Możemy okłamywać się ile wlezie, ale prawda jest taka, że każda z nas kocha świecidełka.
Praktyczne gadżety.





Ciepły koc na długie grudniowe wieczory, oraz oryginalny kubek z własnym zdjęciem i wyznaniem miłosnym podbiły moje serce. Ok 40zł


Personalizowany kalendarz/ planer. 39zł.

Gadżety kuchenne - nietypowa solniczka i pieprzniczka 34zł i zaparzacz do herbaty w kształcie parasolki 49zł.

Zawsze dziwię się mężczyznom jeśli nie wiedzą co kupić swojej kobiecie na jakąkolwiek okazję. Ja mogłabym tak wymieniać bez końca.



19 komentarzy:

  1. No to ja proszę solniczkę z pieprzniczką oraz zaparzacz do herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale kusisz! Ja chcę te dodatki kuchenne, złotą biżuterię i te umilacze do kąpieli :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc ten post zapisałam sobie całą listę zachcianek ;)

      Usuń
  3. cudne prezenty,wszystkie bym wzięła,serio :D
    parasolka-zaparzacz urocze,kalendarz adwentowy też mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowując materiał do tego posta cały czas powstrzymywałam się przed kliknięciem przycisku "kup teraz" , także wiem co masz na myśli :)

      Usuń
  4. Super propozycje, kosmetyki z Bomb Cosmetics. Są rewelacyjne. Nigdy nie miałam kosmetycznego kalendarza adwentowego. Oglądam dziewczyny na YT i strasznie żałuję, że nie mam tego z L’Occitane.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne propozycje - mi się marzył taki kalendarz adwentowy, ale się powstrzymałam, choć to świetna sprawa :)
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten kalendarz adwentowy oraz gadżety kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kobiet, tyle pomysłów ;) mnie by bardzo ucieszyła książka Kasi Tusk albo....zapas naturalnych mydeł lub antyalergicznych żeli pod prysznic bo dużo tego zużywam na siłowni

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Sylveco uwielbiam, mam tej marki sporo produktów więc ja bym się ucieszyła z takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicja Szpunar-Chyćko:) Te gadżety do kuchni, zwłaszcza zaparzacz do herbaty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, solniczka i pieprzniczka przecudowne, pragnę ich! :) Dla siebie wymyśliłam w tym roku ceramiczną prostownicę Panasonic, bo moje włosy po używaniu zwykłej prostownicy przypominają siano. Normalnie mnie nie stać na takie coś, jedynie święta i urodziny sprzyjają sprawie. Ale solniczkę to ja sobie jednak kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.