16 lutego 2016

Intensywna 30-dniowa kuracja odmładzająco - wygładzająca Dermo Future i zmarszczki znikają.

Wczorajsze dobre wieści wprawiły mnie w taką euforię, że chodziłam jak nakręcona. Nie co dzień jednak staje się na podium w kategorii najpopularniejszych blogów urodowych w Polsce. Mam brąz! Cieszę się ogromnie, ale miejsce to było okupione ciężką pracą i ciągłym udoskonalaniem swojego warsztatu. We wstępie tego postu chciałam Wam podziękować - za to, że tu zaglądacie, komentujecie i kibicujecie mi. Wiele to dla mnie znaczy i daje dużego kopa do działania - dzięki!

Przechodząc do tematu głównego tego wpisu - zaprezentuje Wam dzisiaj kolejne kosmetyczne dziecko marki Dermo Future - Intensywną 30- dniowa kuracja odmładzająco - wygładzająca. Jako,że mój mąż jest ode mnie 7 lat starszy postanowiłam urządzić mu w domu małe spa. Co z tego wyszło i czy udało mi się przekonać mojego mężczyznę do stosowania mazideł? Za chwile poznacie odpowiedzi na te i inne pytania.


Opakowanie:
Zestaw do 30-dniowej kuracji odmładzająco - wygładzającej Dermo Future został umieszczony w kartoniku, którego przód stanowi folia. Poniżej opiszę poszczególne elementy dokładniej.



Opis producenta:
"Intensywna 30-DNIOWA kuracja odmładzająco –wygładzająca
W ciągu 2 minut  widoczne wygładzenie zmarszczek

100% kolagen + elastyna + koenzym Q10

Zabieg Dermofuture  to intensywna kuracja trwająca 30 dni wygładza zmarszczki i linie mimiczne, poprawia jędrność skóry twarzy, szyi i dekoltu. Składniki aktywne (kolagen + elastyna) jest to globalny program liftingujący, strategia anti-age, mająca na celu wygładzenie zmarszczek, przywrócenie prawidłowego kształt owalu twarzy oraz zagęszczenie struktury tkanki tłuszczowej. Oparty na działaniu lineranym, polipeptydu zwanego tropoelastyną. To zabieg będący najnowszym narzędziem w walce o młodszy wygląd.
Efekt widoczny już po pierwszym zabiegu. Dla optymalnych rezultatów zaleca się stosowanie codziennie  przez 30 dni. Zabieg wykonujemy wieczorem, tak aby skóra regenerowała się nocą.
Kolagen i elastyna są podstawowymi składnikami tkanki łącznej w skórze. Kolagen jest białkiem, które odpowiada za odpowiednie nawilżenie, natomiast elastyna – za elastyczność i sprężystość skóry. Do pewnego wieku białka te są w sposób naturalny wytwarzane przez organizm. Jednakże wraz z postępującym procesem starzenia kolagen traci swoje zdolności wiązania wody, a produkcja elastyny – zanika (i skóra przestaje być w pełni elastyczna). Stąd – konieczne staje się uzupełnianie poziomu tych białek przy użyciu intensywnej 30 – dniowej  kuracji.
Kuracja odmładzająco - wygłądzająca , zawiera  zarówno kolagen jak i elastynę – składniki te bowiem doskonale się uzupełniają. Kolagen w postaci rozpuszczalnej w wodzie stanowi mieszaninę z hydrolizatem elastyny. Elastyna jest wykorzystywana skutecznie w preparatach do skóry starzejącej się, pomarszczonej lub nieelastycznej. Zalecana jest głównie dla skóry podatnej na tworzenie się zmarszczek lub utratę elastyczności szczególnie w obrębie szyi, dekoltu, rąk i wokół oczu.  W takim połączeniu kolagen  stanowi warstwę ochronną przed niekorzystnym oddziaływaniem otoczenia, a elastyna zapewnia optymalne nawilżenie i wygładza skórę.
Kuracja polecana dla cery dojrzałej, noszącej pierwsze ślady zmarszczek, ale także suchej, zniszczonej oraz często narażonej na promieniowanie UV.
EFEKTY :
większa elastyczność
zwiększona  retencję wilgotności
gładki, jedwabisty wygląd
redukcja zmarszczek mimicznych

KAPSUŁKI  ELASTYNY  ZWIĘKSZAJĄCE  NAPIĘCIE SKÓRY
DO SKÓRY DOJRZAŁEJ, WYMAGAJĄCEJ REGENERACJI.
Elastyna to białko, które stanowi główny składnik sprężystych włókiem w skórze, dzięki czemu odpowiada za elastyczność i rozciągliwość tej tkanki. Elastyna występuje w organizmie ludzkim naturalnie. Co więcej – do pewnego wieku mają one naturalną zdolność do regeneracji. Niestety około 25 roku życia ten proces ulega spowolnieniu, i wraz z upływem lat jego tempo i intensywność gwałtownie maleją. W rezultacie skóra całego ciała traci swoją pierwotną elastyczność i sprężystość.

AKTYWNY KOLAGEN W ŻELU
DO SKÓRY SUCHEJ, DOJRZAŁEJ , WYMAGAJĄCEJ REGENERACJI.
Kolagen nazywany jest białkiem młodości, bo jest odpowiedzialny przede wszystkim za opóźnianie efektów starzenia się skóry. Kolagen stanowi 70 proc. masy białek skóry i 30 proc. całkowitej masy białka ludzkiego. Dzięki temu uważany jest za najważniejsze białko w ludzkim organizmie. Z upływem lat jego ilość ulega degradacji, co niekorzystnie wpływa na zmianę w naszym wyglądzie. Zabieg odmładzająco – regenerujący, pozwala uzupełnić braki kolagenu w komórkach, a dzięki temu uelastycznia i zwiększa gęstość skóry.

Preparat Dotleniający z koenzymem Q10
to kremowa maska dotleniająca, przeznaczona do zintensyfikowania transportu  kolagenu i elastyny w głąb skóry . Zawarte w preparacie składniki aktywne zapewniają nadzwyczajne działanie dotleniające oraz neutralizujące wolne rodniki oraz poprawiające koloryt i wchłanialność kolagenu i elastyny .  Recepturę maski wzbogacono w:  koenzym Q10 – stymulator procesów życiowych komórek, tj. wymiana energetyczna i tlenowa, chroni elastynę i kolagen przed degradacją; witaminy E, C – neutralizują wolne rodniki i chronią przed fotostarzeniem oraz wzmacniają antyrodnikowe działanie koenzymu Q10; witaminę A – regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo, wpływa na pogrubienie i renowację skóry (dzięki zwiększeniu produkcji i zreperowaniu włókien kolagenu i elastyny) Olej migdałowy: zmiękcza i wygładza naskórek,  łagodzi podrażnienia i stany zapalne.

Wykonanie zabiegu  krok po kroku :
Zabieg  wykonujemy  wieczorem przed snem
Krok 1 : Wykonaj demakijaż oczu i twarzy płatkiem kosmetycznym nasączonym płynem micelarnym np. Dermofuture
Krok 2: Połącz  kapsułkę ELASTYNY  z 3 dawkami AKTYWNEGO KOLAGENU z dozownika szklanego, który jest umieszczony  w butelce , zakończony gumowa końcówką. Wymieszaj na gładką masę. Gotowy preparat wmasuj delikatnie w twarz , okolice oczu i ust , poczekaj do wchłonięcia. Nastąpi odczucie,  wizualnie widoczne, wygładzenia i naciągnięcia skóry.
Krok 3: Następnie na  skórę nałóż preparat dotleniający i delikatnie wmasuj do wchłonięcia, dotleni on skórę i pozwoli na całonocną prace komórek zwiększając napięcie włókien kolagenu i elastyny.
Krok 4: Po całonocnym odpoczynku, rano, nałóż na skórę krem dzienny.
Zabieg standardowy w warunkach domowych może zajmować od  5 do 10 minut. Zabieg należy powtarzać jeden raz  dziennie, wieczorem. Już po pierwszym zastosowaniu skóra wizualnie się zmienia,  pojawia się uczucie, że skóra „pracuje”. Jest lepiej napięta, gładsza i wygląda świeżo. "


Moja opinia:
Intensywna 30-dniowa kuracja odmładzająco - wygładzająca Dermo Future składa się z trzech kompenentów:

Kapsułki elastyny zwiększające napięcie skóry - wyglądają jak leki, które można nabyć w aptece, dlatego bardzo ważne jest, aby nie zostawiać ich na widoku, zwłaszcza jeśli ma się dzieci. Umieszczone są one w plastikowym słoiczku i są białego koloru.

Aktywny kolagen w żelu - miałam okazję wypróbować go już solo. Szczegółową recenzję możecie przeczytać TUTAJ. Kolagen umieszczony jest w szklanej buteleczce o pojemności 20ml. Do odmierzenia odpowiedniej ilości służy pipetka, która jest bardzo higienicznym rozwiązaniem. Kolagen jest bezwonny i ma postać bezbarwnego żelu.

Preparat dotleniający z koenzymem Q10 - zamknięty jest w plastikowym słoiczku o pojemności 50ml. Ma on postać żółtego treściwego, a zarazem puszystego kremu. 

Aby przygotować kurację wystarczy skorzystać z załączonej maleńkiej plastikowej miarki i mieszadełka. Widzicie je na zdjęciu powyżej. Otwieramy kapsułkę elastyny i jej zawartość przesypujemy do miarki. Kapsułki są mocno ze sobą zlepione, co z jednej strony jest dobre, gdyż same nie mają prawa się otworzyć w opakowaniu, a z drugiej strony trzeba się trochę namęczyć, by wysypać proszek w nich zawarty. Do elastyny dodajemy 3 miarki kolagenu, które to w łatwy sposób można odmierzyć pipetką. Za pomocą mieszadełka przygotowujemy miksturę. Elastyna łączy się z kolagenem, ale nie rozpuszcza się w nim.


Tak przygotowany preparat nakładamy na oczyszczoną wcześniej twarz, po czym zostawiamy go do całkowitego wchłonięcia. Po tym czasie nakładamy na twarz preparat dotleniający, który dzięki swej aksamitnej konsystencji dobrze się rozprowadza na twarzy.


Już po chwili od nałożenia czuć jak skóra pracuje. Wyraźnie się napina i lekko ściąga. Wykonywanie mimiki na czole staje się utrudnione, ale spokojnie to nie botoks. Nie wygląda się jak lalka bez emocji. Producent zaleca, aby stosować kurację na noc, kiedy to skóra najlepiej się regeneruje. Myślę,że oprócz tego, miał w tym też pewien ukryty cel. Otóż po nałożeniu mieszaniny z elastyny i kolagenu, ten drugi się wchłania, jednak elastyna zostaje na twarzy i przypomina mąkę. Po nocy większość jej znika, jednak trudno jest mi powiedzieć, czy się wchłania czy tylko wyciera w poduszkę. Rano skóra była ściągnięta, wygładzona i aksamitna w dotyku. Drobne zmarszczki mimiczne zostały wypełnione, co tylko świadczy o tym,że intensywna 30-dniowa kuracja odmładzająco - wygładzająca Dermo Future rzeczywiście działa. Jedynym minusem kuracji jak dla mnie jest to, że miałam po niej lekko wysuszoną skórę, oraz fakt, że kolagenu nie starcza na całą kurację.

Intensywną 30-dniowa kuracja odmładzająco - wygładzająca Dermo Future możecie kupić np. w sklepie internetowym tej marki. Jej koszt to 60zł

Ps Co do męża.. Jako, że jest on anty wszelkiemu rodzajowi mazideł , długo nie wytrzymał z tą kuracją, ale i tak jestem z niego dumna, że chciał chociaż spróbować.

18 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę te produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że akurat u mnie miałeś swój pierwszy raz ;)

      Usuń
  2. O to fajna ta kuracja się wydaje tylko nie wiem czy przy mojej tłustej skórze dałaby radę skoro jest przeznaczona do suchej :). Gratuluję widziałam ranking :) mój blog znalazł się w nim pierwszy raz w bonusie :) i też niezmiernie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do skóry suchej tylko kolagen jest przeznaczony. Ja mam cerę mieszaną i wierz mi,że po takiej nocnej kuracji była lekko przesuszona, wiec nie wyobrażam sobie jakby miała się sprawować na skórze suchej :)
      Dziękuję i również gratuluję :)

      Usuń
  3. polubiłam kosmetyki DERMO FUTURE, nie wiedziałam, że mają taką kurację z kapsułkami do łączenia z serum/ kolagenem, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają, mają :) Trzeba się pobawić w mieszanie składników, ale najważniejsze,ze są efekty :)

      Usuń
    2. masz rację, ja nawet polubiłabym taką zabawę.

      Usuń
  4. O ciekawe produkty, muszę zajrzeć do tego sklepu ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze produktów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sporo ich opisywałam na blogu:) Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  6. Faktycznie wyglądają jak leki, można się pomylić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee nie dla mnie, w szczególności jak nie starczy na pełną kurację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolagenu niestety nie wystarcza :/ Za to elastyny i q10 jest aż nadto ;)

      Usuń
  8. Produkty nie dla mnie :/
    Sporo tych rzeczy ja bym się pogubiła xD


    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zestaw i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ci sie udalo to wmasować w skore? U mnie zastygało na twarzy w postaci białej mazi.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.