15 maja 2016

Najlepsi z najlepszych - firmowe odkrycia My Blog My Passion 2 . Pomysły na prezent na Dzień Matki i Dzień Dziecka.


Druga edycja My Blog My Passion pomału staje się tylko wspomnieniem, ale emocje nadal grają i poruszają każdą strunę mojego serca W jednym z poprzednich wpisów mogliście poznać 23 wspaniałe blogerki, które wzięły w nim udział, opowiedziałam Wam o przebiegu spotkania, oraz o celu jaki nam przyświęcał. Tym razem poznacie najlepsze marki, które swym zaangażowaniem budziły mój podziw i zachwyt wszystkich uczestniczek. Wspólnie odkryjemy nowe miejsca w sieci, sklepy, galerie, drogerie, a także wydawnictwa, pisarzy, oraz twórców hand made. Z niektórymi z nich miałam już wcześniej styczność, inne poznałam w ciągu tych kilku miesięcy przygotowań do eventu. Każdy z nich jest jednak wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Są to marki, do których warto po prostu wracać.


Wielkimi krokami zbliżają się dwa moje ulubione święta w roku Dzień Matki i Dzień Dziecka i jestem pewna, że znajdziecie tu inspirację na niejeden fantastyczny prezent.


oladi.pl  galeria internetowa, która agreguje w jednym miejscu oferty z kilku tysięcy sklepów, prawdziwe źródło inspiracji.





HandMade Kasi
przepiękne bransoletki, kolczyki i naszyjniki, a ostatnio także ręcznie malowane kubki. Coś, co każda kobieta lubi.



Moje rękodzieło
pudełka, szkatułki, pamiątki okolicznościowe...


Skarpeciarniaoferuje serwety, chusty, lampiony i wiele innych pięknych rzeczy stworzonych za pomocą szydełka i drutów.



Eva Decou
Znajdziecie tu prawdziwe perełki z dziedziny decoupage i nie tylko.


Diagnosis
 kosmetyki, suplementy diety, sprzęt medyczny...



Iza Skarbek dla dzieci
Pani Iza pisze piękne opowieści dla najmłodszych. Jej książki pokochało już wiele dzieci i ich rodziców, jestem pewna, że i Wam przypadną do gustu.




Własnymi Rękami
torebki, breloczki, naszyjniki, a to wszystko tworzone własnymi rękami.


Własnymi rękami
Klaudia tworzy prawdziwe dzieła sztuki z tiulu - pompony, sukienki, spódniczki.. ale także (tak jak na My Blog My Passion) podziękowania.


Sangotrade

duży wybór pościeli i akcesoriów dla dzieci. Na zdjęciu organizer na łóżeczko.


Sweet Home Decor
Na tej stronie stworzycie piękne fotoobrazy. Idealny prezent dla tych, którzy lubią uwieczniać chwilę w nietuzinkowy sposób.


Revitalash Polska
Marki tej chyba nikomu nie muszę przedstawiać, gdyż ich odżywki do rzęs zna już chyba każdy. Asortyment się jednak na tym nie kończy. Warto zajrzeć.




Puzzlove
To nic innego jak fantastyczne, samoprzylepne puzzle, które porwą każde dziecko. Trzymają się każdej gładkiej powierzchni, bez problemu się odklejają i są bardzo zajmujące. Moja córka je uwielbia.



Nasz skrawek ziemi
Idealne miejsce zarówno dla mamy jak i dziecka. Biżuteria i zabawki hand made z sercem.




Dermo Future Precission
O tej marce już nie raz mogliście przeczytać na moim blogu. Oferuje kosmetyki do twarzy, ciała, włosów, ale zasłynęli chyba przede wszystkim dzięki wypełniaczowi ust. Nowością są masażery.






Rodzinkovo
Znajdziecie tutaj ręcznie robione piękne szale, czapki i kominy.


Pluszaki Zwierzaki
Bardzo duży wybór okładek na książeczki zdrowia, ale także chusteczki na szyję i wiele innych ciekawych rzeczy.


Wydawnictwo OVO
Mnóstwo ciekawych tytułów książek dla dzieci.


Cookoff by Bookoff - księgarnia kulinarna

Książki idealne dla miłośników kulinariów.



minky & cotton
Raj dla dziecka - przepiękne podusie, kocyki, przytulanki i wiele innych fantastycznych rzeczy.


Felicea
Naturalne kosmetyki kolorowe, których jestem wielką fanką.


Poniżej zestawienie kilku świetnych wydawnictw. Miejsca idealne dla wszystkich miłośników książek.

Wydawnictwa Videograf SA



Dreams Wydawnictwo


Wydawnictwo REA SJ


Wydawnictwo Widnokrąg


Wydawnictwo Wilga


Egmont
Egmont to nie tylko książki, ale także gry planszowe i kreatywne kolorowanki.


Wydawnictwo Czarna Owca



Publicat S.A. Grupa Wydawnicza




Słodki Dom Kinga Machaj
U Pani Kingi możecie zamówić oryginalny, słodki upominek - pierniczki według własnego pomysłu.




Julimex
Idealne miejsce dla każdej dziewczyny ceniącej sobie wysoką jakość i wygodę. Marka, oferująca bieliznę i akcesoria, które zjednały sobie serca wielu kobiet, także i moje.




- polskie dermokosmetyki z najsilniejszą na świecie, leczniczą wodą siarczkową.


Biomania.pl
- miejsce, w którym znajdziecie naturalne kosmetyki i produkty ekologiczne dla całej rodziny,


Home Sweet Home by Sonia
-ręcznie robione artykuły do wystroju wnętrz z różnych materiałów.


Oceanic
-producent światowej jakości kosmetyków antyalergicznych AA. Idealna propozycja dla skóry wrażliwej.





Pachnąca Szafa
- dzięki saszetką zapachowym i odświeżaczom powietrza, zapewnia przyjemną woń zarówno w garderobie, jak i w każdym innym zakątku domu.



Kosmetyki CD
- wolne są od kontrowersyjnych składników, takich jak, np parabeny czy oleje mineralne. Gromadzą wokół siebie świadomych konsumentów.



Sylveco
- kolejna marka oferująca naturalne kosmetyki dla każdego rodzaju skóry, także dla dzieci.



Silver Care
- to chusteczki nawilżane srebrem kaloidalnym. Pomocne przy problemach nadmiernej potliwości, łojkotoku, poparzeń słonecznych i innych. Po więcej informacji zapraszam na stronę.


Manufaktura Porcelany
Propozycja dla wszystkich lubiących niebanalne rzeczy. Porcelana, której nie znajdzie się w żadnym innym miejscu.





Tłocznia Maurer
Soki dla każdego bez względu na wiek.

czekolady w opakowaniach, które mogą wyrazić więcej niż tysiąc słów.




Szyfoniera
kolejne miejsce, które każda kobieta powinna odwiedzić, by nacieszyć oko dużym wyborem różnego rodzaju bielizny.



Ecofanaberia.pl
- sklep z naturalnymi kosmetykami, zdrową żywnością, suplementami diety i artykułami ułatwiającymi prace domowe.



BEYER - żuj zdrowo
gumy do żucia o zdrowotnych właściwościach.


Ekoflorka - słodycze BIO
znajdziecie tutaj ręcznie robione krówki zarówno te tradycyjne, jak i z różnymi dodatkami, np z czekoladą i żurawiną, młodym jęczmieniem...


Piramidki Popcrop
- zdrowa przekąska, idealna dla osób, które lubią podjadać w trakcie dnia.






Stema Polska Naturalne Paluszki z Pieca
Kolejna propozycja dla łasuchów - grube paluszki o różnych samakach.


Butik Czakku
- oferuje bogaty asortyment ubrań dla dzieci


Moje nowe buty

- bo każda kobieta kocha buty...


Kuferek Pereł
biżuteria na każdą okazję - hand made.



Pszczela Dolinka
- kosmetyki na bazie wosku pszczelego, tworzone z pasją.



Bielenda
kolejna marka, której nie muszę przedstawiać, bo kochają ją miliony.



Cztery Pory Roku
kremy do rąk tej marki poznałam wiele lat temu dzięki mojej mamie, a teraz z radością obserwuje jak się ta marka rozwija.




A - Derma  Ducray
bardzo duży wybór świetnych dermokosmetyków




Scandia Cosmetics
Firma produkująca kosmetyki naturalne pod własnymi markami,a także zajmująca się produkcją usługową. Szeroki wybór kosmetyków najwyższej jakości.


Barwa
Kosmetyki dla dorosłych, nastolatków, dzieci, a także preparaty do sprzątania domu.



Decoderm
kosmetyki do makijażu



Bispol Candles
przepiękne świece, idealne na romantyczne wieczory, oraz do wystroju wnętrz.


Eco Blik
oferuje smaczne i ekologiczne herbaty.




Ogrody Sabinu
pyszne soki ze starannie dobranych składników.



Artystyczny Zakątek
piękne miejsce z ozdobami do włosów i prezentami na każdą okazję.


kalina-sklep.pl
jeden z głównych dystrybutorów kosmetyków rosyjskich na rynku polskim - kosmetyki naturaklne, organiczne, ziołowe.






Nailmaker
znajdziecie tutaj ogromny wybór naklejek na paznokcie.





Lavera
szeroki asortyment naturalnych i ekologicznych kosmetyków.





BIO-KRAINA.pl
ekologiczny sklep, w którym znajdziemy eko jedzenie, kosmetyki naturalne, eko zabawki i środki czystości.


Mydełkowe Love
ręcznie robione mydełka



Farma żony
moja kochana koleżanka po fachu, która stworzyła na My Blog  My Passion piękne anioły z masy solnej.


Drogerie Polskie
sieć drogerii z atrakcyjnym asortymentem w świetnych cenach. Ostrzegam, jak raz tam zajrzycie, to nie będziecie już potrafili odejść.




Play & Wear
Wspaniałe miejsce dla wszystkich dzieci oferujące np zabawki, oraz piękne pudła i kosze na nie. Koniecznie zajrzyjcie na tą stronę przed Dniem Dziecka. W tej chwili trwa tam loteria fantowa.







Plus dla skóry kosmetyki apteczne, które podbijają polską blogosferę.


Dziękuję Jagodzie i Pauli za zdjęcia, a także Natalii, Ali i Ani. Dzięki Wam mamy piękną pamiątkę ze spotkania.



Dziękuję wszystkim firmom, twórcom, markom za chęć włączenia się do mojego projektu, oraz za ogromne zaangażowanie. Jesteście wspaniali!
Kochani czytelnicy dzięki temu wpisowi odkryliście wiele atrakcyjnych miejsc w sieci. Zachęcam do zaglądania na te strony, być może znajdziecie tam idealny prezent na Dzień Matki i Dzień Dziecka? Ja już znalazłam, teraz kolej na Was.

29 komentarzy:

  1. Meeega ;)
    Ja właśnie szukam prezentu dla chrześniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że znajdziesz wśród tych firm idealny prezent dla chrześniaka :)

      Usuń
  2. Odkryłam, tzn. ty odkryłaś, a ja pewnie przepadnę w tej księgarni kulinarnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Iza :) Polecam się na przyszłość i życzę udanych zakupów :)

      Usuń
  3. Odkryłam, tzn. ty odkryłaś, a ja pewnie przepadnę w tej księgarni kulinarnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pod kątem materialnym (z powodu prezentów) bardzo żałuję, że się nie dostałam. Wspierałam Cić całym sercem, że Ci się uda. Móc zobaczyć Cię w akcji. Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że w dniu spotkania jedna osoba zrezygnowała z powodu choroby? Kurczę, gdybym wiedziała, że dojedziesz, to z miejsca bym do Ciebie dzwoniła :)

      Usuń
    2. Na ostatnią chwilę byłoby ciężko. Jak się zgłaszałam, miałam już wszystko w sprawie dojazdu obgadane, ale niestety... Wiem, że mój blog pewnie nie pasuje.

      Usuń
  5. Wow! Jestem pod wrażeniem ogromu rzeczy! :) Kremy do rąk z Scandia Cosmetics poznałam i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam - napracowałam się, ale było warto :)
      Kremy rzeczywiście są bardzo dobre <3

      Usuń
  6. Spotkanie było niesamowite a Ty pokazałaś mi kolejne ciekawe miejsca w sieci oraz rewelacyjne firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Cieszę się, że Ci się podobało i że to spotkanie stało się źródłem firmowych prezentacji :)

      Usuń
  7. Ile świetnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle świetnych marek! Bardzo się cieszę, że mogłam je poznać! O kilku nawet nie słyszałam wcześniej, a wiem już, że się z nimi zaprzyjaźnię na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa cieszą najbardziej :-) trzeba poszerzać horyzonty ;-)

      Usuń
  9. Martusia spotkanie świetne! napracowałaś się bardzo i postarałaś się o mega prezenty, jeszcze raz dziękuję Tobie za zaproszenie, a sponsorom za wspaniałe podarki. Dzięki Tobie poznałam wiele dobrych marek, a moja Gabi przepadła w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :-) mieliśmy wspaniałych sponsorów :-)

      Usuń
  10. Uzbierało się tego, że też o niczym nie zapomniałaś :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja, super pomysł - gratuluję. Tyle fajnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre firmy po prostu cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy, strasznie tego dużo ;) rękodzieło cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesująca relacja z eventu, dzięki obszernej foto-relacji czuję się tak, jakbym była na tym wydarzeniu razem z Tobą. Z tego co widzę organizatorzy imprezy zadbali o odpowiednią aranżację stoisk. Moja siostra zajmuje się zawodowo organizacją tego typu imprez, więc doskonale zdaję sobie sprawę jak ważny jest piękny wygląd przestrzeni, który będzie dobrze prezentować się na zdjęciach. Lekka ścianka tekstylna w kształcie litery U, na której można umieszczać własnoręcznie zaprojektowane grafiki, będzie bardzo dobrze wyglądać na fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa relacja, widać, że event promocyjny należał do udanych. Ostatnio zorganizowałam podobne wydarzenie w ramach promocji mojej kwiaciarni. Zainwestowałam wówczas w reklamę, skorzystałam z usług poleconej mi firmy projektującej wydruki wielkoformatowe na terenie Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem wszystkich materiałów promocyjnych oraz upominków, które dostałaś. Widzę, że firmy idą w dobrym kierunku i zaczynają inwestować w bardzo profesjonalny materiały reklamowe. Prawda jest taka, że dobra drukarnia potrafi zdziałać cuda.;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.