15 marca 2018

Spotkajmy się w Poznaniu na Targach Look & Beauty Vission

Już niebawem, bo w weekend 24-25 marca odbędą się w Poznaniu profesjonalne targi kosmetyczne i fryzjerskie Look & Beauty Vission. Jest to wydarzenie, na którym nie może zabraknąć nikogo, kto obraca się w branży beauty, ale i nie tylko. Targi są także świetną okazją do skorzystania z wielu promocji, które marki przygotowują na ten dzień. Każdy może wziąć w nich udział, a  atrakcji jak co roku będzie cała masa. Spotkamy się w Poznaniu?



W zeszłym roku miałam okazję po raz pierwszy uczestniczyć w targach Look & Beauty Vission. Napisałam po nich obszerną notatkę, do której możecie wrócić w TYM MIEJSCU. Byłam oczarowana ich świetną organizacją, oraz ogromem. Jest to miejsce, w którym na pewno się nachodzisz, więc ze swojej strony polecam płaskie buty.

Dlaczego warto uczestniczyć w targach Look & Beauty Vission?

Targi Look & Beauty Vission to prestiżowe wydarzenie organizowane z wielkim rozmachem. Znajdziemy tam setki wystawców, a każdy z nich kusić będzie swoim asortymentem i niesamowitymi promocjami. Event ten będą uświetlniać różnorakie pokazy, oraz oczywiście gwiazdy. Koniecznie zerknijcie do zeszłorocznego wpisu, jakie znane osobowości się pojawiły.

W zeszłym roku miałam okazję uczestniczyć w innych targach organizowanych w stolicy, i o dziwo nawet nie równały się one z tymi, które odbywają się w Poznaniu. Zachęcam do pojawienia się, a być może spotkamy się gdzieś w tym tłumie?

Blog Beauty Day

W sobotę 24 marca odbędzie się także Blog Beauty Day - spotkanie kilkudziesięciu najlepszych blogerek z tego regionu. Również i ja będę miała przyjemność w nim uczestniczyć i już niebawem opowiem Wam jak to wszystko wyglądało.

Kochani czytelnicy biorę udział w konkursie na inspirujący blog roku, więc jeśli macie ochotę na mnie zagłosować, to zachęcam do wysłania sms na nr 72480 o treści TYP.BLOG.45Do zobaczenia na targach!

Zobacz także:
-> Look & Beauty Vission 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.