25 marca 2014

Gerovital po raz pierwszy, lecz czy ostatni?

Marka Gerovital po raz pierwszy gości w moim domu, a to za sprawą Drogerii Uholki, która udostępniła mi ten produkt do recenzji. A co konkretnie? Dziś będzie mowa o regenerującym kremie do rąk.

Opakowanie:

Krem znajduje się w opakowaniu typu tuba z odkręcanym wieczkiem. Jest dość duży - jego pojemność to 100ml. Dodatkowo schowany został w takim oto kartoniku, na którym znajdują się wszystkie informacje dotyczące opisu, składu itp


Opis producenta:

"Bogaty i złożony preparat do intensywnej pielęgnacji szorstkiej, suchej i wymagającej regeneracji skóry rąk. Krem silnie nawilża, natłuszcza i tonizuje. Zabezpiecza skórę przed działaniem agresywnego środowiska i preparatów chemicznych. Krem tworzy na skórze niewidzialny film, który chroni skórę przed utratą wilgoci. Lekka konsystencja dobrze się wchłania i nie pozostawia na dłoniach uczucia lepkości i tłustości."

Składniki aktywne:

- kwas hialuronowy
- wyciąg z ogórków - rozjaśnia i rozświetla
- Witamina E – witamina młodości, która skutecznie chroni skórę przed starzeniem i destrukcyjnym działaniem wolnych rodników, zmniejsza tworzenie się starczych przebarwień, poprawia mikrocyrkulację naczyń krwionośnych, chroni przed zniszczeniem elastyczne i kolagenowe włókna skóry. Zwiększa ukrwienie skóry, nawilża i uelastycznia
- olej silikonowy

Stosowanie:

Nakładać na wilgotną skórę, lekko masując.


Skład:



Działanie:

Krem ma gęstą konsystencję. Po rozsmarowaniu przez chwilę zostawia na rękach cieniutką, tłustą warstwę, która jednak szybko się wchłania.



  Bardzo podoba mi się fakt, iż mimo treściwej konsystencji wchłania się on całkowicie, nie pozostawiając po sobie żadnego śladu. Zapach najbardziej kojarzy mi się z kremem Dove - delikatny. Krem doskonale odżywia i nawilża suchą skórę rąk, która po jego aplikacji staje się miękka i wygładzona. Cena nie jest jakaś wygórowana. W Drogerii Uholki można go nabyć za cenę 14.90zł



Podsumowując jest to jeden z kremów, do których chętnie się wraca.

17 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć! Będę musiała się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie:) jak już to zrobisz to daj znać jak się sprawdził u Ciebie:)

      Usuń
  2. skład niezbyt zachęcający, ale skoro sie sprawdza to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio moja skóra dłoni jest bardzo problematyczna, pojawiają się strasznie suche miejsca i żaden krem sobie nie radzi :/ :( Ten mnie zainteresował, może akurat coś pomoże..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę go wypróbować, ostatnio miałam kilka kremów, które były beznadziejne i nic się nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kremy do rąk, które nie pozostawiają po sobie lepkiego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremów do rąk nigdy za wiele.Ten mi się podoba,cena troszkę wysoka,ale chyba warto zainwestować
    jeżeli pachnie jak Dove to już go lubię,ale i ogólnie z opini wiadomo,że jest dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zawsze otwarte 3 kremy na raz, a każdy znajduję się w innym miejscu;)

      Usuń
  7. Nie wierzę już w żadne kremy do rąk. Już tyle ich miałam, ale żaden mi nie pomógł. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.