24 lipca 2013

Mleczko oczyszczające Nivea Visage pure&natural

Dzisiaj na blogu będzie parę słów o kosmetyku, który znam bardzo dobrze, gdyż zostało mi już po nim puste opakowanie;) Mowa o mleczku oczyszczającym Nivea Visage pure&natural.






Parę słów od producenta






Testowałam ten kosmetyk przeszło miesiąc, a oto moje spostrzeżenia:

Mleczko znajduję się w białym opakowaniu z prostą grafiką , z zamknięciem typu klik. Pojemność opakowania to 200ml.

Mleczko ma ładny, delikatny zapach. Nie powoduje podrażnień, więc uważam,że osoby z wrażliwą cerą  zgodnie z informacją na opakowaniu mogłyby je śmiało stosować. Kosmetyk ma dobrą konsystencję, odpowiednią do jego przeznaczenia.





Po nałożeniu na twarz trochę się maże, ale nie jest to nowość, jeśli chodzi o kosmetyki tego typu. Ładnie zmywa makijaż. Mimo,że na opakowaniu jest napisane,żeby omijać okolice oczu to i tak je w ten sposób przetestowałam---> wynik? Oczy mocno mnie piekły więc, do demakijażu tej partii twarzy się nie nadają.

Cena oscyluję od 8.9 do nawet 15 zł, zależy w jakim sklepie chcielibyśmy je kupić

Podoba mi się fakt,że produkt ten:
-nie zawiera parabenów, barwników, silikonów, oraz olejów mineralnych,
-w 95 % jest zrobiony ze składników pochodzenia naturalnego,
-całe opakowanie nadaje się do recyklingu

Myślę, że jeśli lubicie mleczka to warto to wypróbować, ale w zanadrzu trzeba mieć również inny preparat nadający się do demakijażu oczu.











11 komentarzy:

  1. Jeszcze nie stosowałam, ale kto wie? Są dni, że jestem w domu i nie zawsze robię makijaż oka, więc mleczko tylko do twarzy mogłoby się sprawdzić. Opakowanie jest duże, więc starczyłby na bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę, gdy będzie kończył mi się obecny miceral.

      Usuń
  2. Dziękuję:* Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy opis, jednak już jakiś czas temu zrezygnowałam z tego typu kosmetyku, miałam wrażenie, że po mleczku nadal jestem brudna, że go rozmazuje, a brud wnika głębiej. Używam żelu do mycia twarzy z Ziaja-Med, świetnie zmywa makijaż nawet oczu, kupuje go w aptece w rozsądnej cenie i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę przy następnych zakupach:)

      Usuń
  4. też jeszcze nie próbowałam,wolę takie kosmetyki, które są uniwersalne, można myć nimi twarz i oczy, ostatnio używam płynu micelarnego i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej chwili używam mleczka micelarnego, ale również polecam, bo jest uniwersalne i nie powoduje podrażnień:)

      Usuń
  5. miałam , ale nie zabardzo mi lezy, wole inne, chocby garniera albo jak kolezanka wyzej zaje.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)