18 sierpnia 2013

Żel pod prysznic i szampon 2 w 1 SauBar od abc-uroda.com

Chwilę przed wyjazdem nad morze, pisałam Wam jaką to świetną paczkę dostałam od abc-uroda.com :)
Wszystkie wspaniałości możecie obejrzeć TUTAJ .

Jako,że w paczce większość było produktów dla dzieci, to postanowiłam zacząć właśnie od jednego z nich.
Wybrałam żel pod prysznic i szampon 2 w 1 SauBar.



Produkt dostaliśmy w opakowaniu 50 ml, który zdobi ładna dziecięca ilustracja.
Żel 2 w 1 jest przezroczysty i charakteryzuje go ładny, słodki i intensywny zapach, który jednak truskawek mi nie przypomina. Kojarzy mi się raczej z owocowymi cukierkami ;) Zamknięcie zatrzaskowe. Tyle jeżeli chodzi o opakowanie.




Co do samego produktu to mam mieszane uczucia.

Jako żel pod prysznic niestety się u nas nie sprawdził. Nie pieni się, a po nałożeniu na skórę czułam się tak jakbym miała umyć córkę balsamem do ciała - mazał się, czym wywoływał moją frustrację. Muszę jednak przyznać,że jest łagodny dla skóry, dobrze ją myję i dzięki zawartości prowitaminy B5 również świetnie ją pielęgnuje.

Zdjęcie poniżej pokazuję moją próbę spienienia żelu.


Po umyciu ciałka przyszedł czas na włosy. I tu miłe zaskoczenie :) Otóż jako szampon kosmetyk ten działa doskonale. Na włosach robi dużą piane. Nie dość,że czyste to jeszcze pachnące:) Zapach na włoskach po wieczornym kąpaniu było czuć jeszcze rano.


Tak więc jestem w kropce jaką wystawić opinię ;/ Jako żel to bym nie poleciła, ale jako szampon to jak najbardziej:))

Jakim szamponem pielęgnujecie włoski swoich pociech?

17 komentarzy:

  1. Ja używam juz tylko szamponu Johnson&johnson i do mycia mydełka Dzidziuś i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty te przewinęły się również i przez moją łazienkę, również nie mam zastrzeżeń:)))

      Usuń
    2. szampon jest super, mamy ułatwiajacy rozczesywanie, i faktycznie tak działa; no i nie szczypie w oczy ;)

      Usuń
    3. to rzeczywiście jest bardzo ważne, jeżeli chodzi o kosmetyk dla dziecka,bo jeżeli raz zaszczypie to dziecko może się zniechęcić do jego używania lub (o zgrozo)do mycia

      Usuń
  2. Do niedawna używałam tylko płynu do kąpieli i szamponu 2w1, ale niedawno miałam przyjemność poznać kosmetyki Oillan firmy Oceanic i jestem zachwycona szamponem do włosów tej marki. Włoski są miękkie, pachnące, łatwo się rozczesują, a szampon pieni się dobrze i nie szczypie w oczy. A że włoski mojej córeczki są krótkie, a szampon bardzo wydajny, więc będzie nam służył długo, długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Oillan słyszałam wiele dobrego, ale niestety nie miałam go w domu. Z tego co wiem można go kupić w aptece i jest dość drogi. Może kiedyś... ;)

      Usuń
    2. Tak, jest dostępny w aptekach i nie należy do najtańszych. Ja załapałam się na testowanie i dostałam aż 4 produkty w pełnowymiarowych opakowaniach. Wcześniej nie znałam tych kosmetyków, na szczęście córeczka nie miała żadnych problemów skórnych.

      Usuń
  3. Ja używam ziajki cukierkowej moja Olka ma 3 lata więc kocha piane i mając się myjka pieni się jako szampon też rewelka polecam. Ale bobasa mylam kapalam w Nivea 2w1też doskonaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili na rynku jest tyle kosmetyków do pielęgnacji dzieci,że rzeczywiście jest w czym wybierać:)

      Usuń
    2. trochę gorzej jest z kosmetykami dla dzieci z AZS, jest ich mniej i są dużo droższe

      Usuń
    3. nie da się ukryć, że najlepszy biznes kręci się na nieszczęściu:/

      Usuń
  4. Do włosów używamy Johnson's Baby , a do ciała Emolium, niestety nie mogę testować skóry dzieci, bo mają tendencję do wysuszania się:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emolium stosowałam i mam nadal, jest bardzo dobre zarówno dla dziecka, jak i dla mnie.

      Usuń
  5. Emolium miałyśmy przez rok, tak samo inne ich produky, bo córa alergik, i ma problemy ze skórą i jest rewelacyjny, a kremy i balsamy jeszcze lepsze, teraz u nas jest juz trochę lepiej i stosujemy zwykłe takie jak dla wszystkich dzieci produkty,szkoda, że produkty Emolium są takie drogie, bo na pewno bym dalej używała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie używałam właśnie ze względu na ich cenę:(

      Usuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)