13 listopada 2013

Zapowiedź nowej współpracy

Czy słyszeliście o CrystalCITY ?
Jest to firma, która zajmuje się tworzeniem personalizowanych szklanych statuetek. Pierwszy raz zobaczyłam te cuda na ich fb profilu, następnie na jednym z blogów przeczytałam bardzo zachęcającą recenzję. Obecnie i ja współpracuje z firmą i czekam na własną statuetkę:)



Oferta sklepu jest bardzo duża. Znajdują się w niej statuetki od niskich po bardzo wysokie.



Tutaj jest przykład wysokiej statuetki, która ma 20cm wysokości. Prezentuje się wspaniale.



  Możemy wybrać i zaprojektować sobie statuetkę na każdą okazję. Może być to prezent na chrzciny..



..lub podziękowanie dla rodziców, a także prezent na rocznice, urodzinowy, na walentynki, a także na święta.



Tak jak widać powyżej, możemy wysłać nawet własne zdjęcie, które zostanie umieszczone w statuetce. Według mnie z takiego prezentu ucieszyłby się każdy. Ja sama chciałabym mieć jedno ze zdjęć ślubnych  zrobionych tą techniką - piękna pamiątka.

Firma Crysta City oferuje nam również piękne świeczniki, gratka dla prawdziwych romantyków, do których i ja się zaliczam.



W sklepie możemy również kupić ledowe podstawki na statuetki. Tutaj również mamy wybór, co do wyboru tworzywa. Mogą być one bowiem zrobione ze szkła..



jak również z plastiku.

      Dla tych, którzy nie mają swojego pomysłu na dedykację jest pewna alternatywa. Na firmowym blogu możemy znaleźć różne propozycję życzeń, z których możemy skorzystać lub się nimi zainspirować.

Sam proces grawerowania jest również bardzo interesujący.

Projekty 3D tworzy się skupiając wiązkę lasera wewnątrz bryły. W ten sposób powstają mikropęknięcia. Jeden obraz składa się z setek tysięcy mikropęknięć, których precyzyjne rozmieszczenie tworzy wierne odwzorowanie przedmiotu, który chcemy zamieścić wewnątrz statuetki.

W grawerowaniu 3D wyróżnia się 3 techniki:

1.Grawerowanie zdjęcia w 2D, w którym wszystkie punkty grawerowane są w jednej płaszczyźnie.

2.Grawerowanie modelu 3D, gdzie grawerunek wykonany jest we wszystkich 3 płaszczyznach.

3.Grawerowanie zdjęcia 2.5 D, jest to połączenie zalet dwóch pierwszych technik. dzięki temu uzyskujemy, np portret, który obejmuje 180stopni danej osoby.





Sklep Crystal City bierze udział w programie "rzetelna firma", otrzymał certyfikat "zaufany sprzedawca", oraz certyfikat "słucham swoich klientów". Dodam jeszcze,że średni czas realizacji zamówienia wynosi tylko 2 dni. W takim sklepie warto robić zakupy.

Niebawem na blogu pojawi się kolejny post dotyczący sklepu, a ja tymczasem zapraszam Was do zapoznania się z pełną ofertą firmy.


Wszystkie zdjęcia zostały zaczerpnięte ze strony CrystalCITY.

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. spodziewałam się tego,że niektórym nie będą się podobały te statuetki- kwestia gustu

      Usuń
  2. Fajna sprawa z tymi statuetkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne,zabrakło mi słów poprostu
    Też taką bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie statuetki u siebie w domu i mogę powiedzieć, że są wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te statuetki, ciekawy pomysł na prezent :))
    Gratuluję współpracy!

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie pamiątki i prezenty. Dużo można zawrzeć w takim jednym podarunku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy, naprawdę świetna pamiątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie są wyjątkowe, ale muszę przyznać,że sama bym chciała mieć zdjęcie ślubne w ten sposób zrobione, albo zdjęcie rodzinne z córeczką<3

      Usuń
  9. Otagowałam cię na moim blogu do Liebster Blog Award : ) Jeśli masz ochotę - przyłącz się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam taką statuetkę :) Dostaliśmy taką z mężem w prezencie ślubnym, śliczna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy, szklanki są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to nie są szklanki tylko statuetki

      Usuń
  12. Takie różyczki bardzo ładnie wyglądają, gratuluję współpracy :)
    Pytałaś o moje włosy co z nimi robię.
    Zerknij sobie do zakładki " Włosowa Historia" tam po krótce są wymienione zasady jakimi się kieruję.
    Ewentualnie właśnie wstawiłam notkę o oleju arganowym moim hicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno przejrzę tą zakładkę od deski do deski:)

      Usuń
  13. ładne, fajny pamiątkowy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,że nie tylko ja potrafię docenić ich piękno:)jest nas wielu:)

      Usuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)