27 sierpnia 2013

Nowe życie bloga -WYNIKI konkursu

Witajcie:)

Miesiąc szybko zleciał i nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania był ten oto zestaw kosmetyków. Ciekawi jesteście do kogo szczęście uśmiechnęło się ty razem? Na pewno:)






Nie przedłużając - W konkursie wzięło udział 58 osób. Jak zapewne pamiętacie można było zdobyć dodatkowe głosy za udostępnienie baneru/napisanie notki na swoim blogu, oraz za gadulstwo na blogu i fun page. Pod każdym z Waszych zgłoszeń w komentarzu napisałam numer głosu/ów jaki/e Wam przysługuje/ą. I tak licząc od góry-pierwsze zgłoszenie to numer 1, jeśli ta osoba udostępniła baner lub jest top gadułą dostawała kolejne losy 2,3,4.. I w ten sposób mamy 77losów.

Żeby było sprawiedliwie losowałam za pomocą generatora liczb (nie wiem czemu, ale nie mogłam wkleić tu zrzutu ekranu, dlatego musiałam zrobić zdjęcie, niestety kiepskiej jakości )


Wygrywa......







Numerek 2

a pod tym numerem kryje się....

obserwuję jako: agnieszkazg
lajkuje jako: Agnieszka Ins.
udostępniam na fb: https://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201065904123231
banner/notka: nie
jestem top gadułą na blogu: nie
jestem top gadułą na fp: nie
OdpowiedzUsuń

Agnieszce serdecznie gratuluję:) Na adres czekam do piątku do godziny 12, po tym czasie odbędzie się następne losowanie :)

Pozdrawiam i zapraszam do trwającego jeszcze konkursu, który znajdziecie
TUTAJ

8 komentarzy:

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.