27 marca 2018

Wenecka kolekcja lakierów hybrydowych Nails Company. Propozycje manicure na wiosnę

Pierwszy dzień wiosny już za nami. To nic, że zamiast bujnych kwiatów, pojawił się śnieg. Mimo to w sercu wiosna rozgościła się na dobre, zresztą nie tylko w nim. Również w zwiewnych stylizacjach, a nawet na paznokciach. Czas porzucić ciemne lakiery i zastąpić je tymi jasnymi, żywymi i pastelowymi. Taki mały detal, a daje tyle radości. Ja swoje paznokcie ożywiam lakierami hybrydowymi Nails Company z zeszłorocznej weneckiej kolekcji. Duży wybór kolorów sprawia, że można je dobrać do każdej stylizacji, a takie uniwersalne zastosowania lubię najbardziej. Opowiem Wam dzisiaj jak te hybrydy sprawdziły się na moich paznokciach. W tym wpisie znajdziecie również kilka słów o trwałości, propozycję manicure i przede wszystkim mam nadzieję rozkochać Was w tych cudownych kolorach.

lakiery hybrydowe na wiosnę



Markę Nails Company miałam okazję poznać już w zeszłym roku. Dzięki weneckiej kolekcji stworzyłam niejedną stylizację i te lakiery służą mi do dziś. Jeżeli chodzi o hybrydy, to zawsze, gdy poznaję nową markę jest taka lekka doza niepewności. Raz się zawiodłam na innej, mocno reklamującej się firmie, gdzie dostałam mega uczulenia i od tego momentu wszystkie nowości skrupulatnie sprawdzam. Lakiery hybrydowe Nails Company służą mi doskonale już od kilku miesięcy i ani razu się na nich nie zawiodłam. Żadnego uczulenia, za to jakość świetna.


Jak wiecie podstawą w wykonaniu manicure hybrydowego jest dobra baza. To ona świadczy o jego trwałości, dlatego, że jej zadanie polega na przymocowaniu koloru do płytki. Baza z Nails Company jest  gęsta, ale jest to jej zaletą. Dobrze się nią pracuje, baza nie ścieka i nie zalewa skórek. Zaraz opowiem Wam co nieco o kolorach, ale zanim dojdę do tego, wspomnę również o topie, który jest zwieńczeniem każdego manicure. Top tej marki jest przeciwnością bazy - jest on rzadki, ale w porównaniu do bazy (6ml) znajduje się on w prawie dwa razy większej buteleczce (11ml). Jest to jedna z wielu jego zalet. Kolejną jest to, że dzięki swojej formule ma on chronić płytkę przed promieniowaniem UV. Dodatkowo daje piękny połysk. Trwałość manicure wykonanego w całości produktami wyżej wspomnianej marki wynosi dwa tygodnie. Po tym czasie odrost jest już znaczący i zawsze zmieniałam kolor na nowy.

Z weneckiej kolekcji posiadam 9 żywych kolorów. Każdy z nich jest piękny i większość daje dobre krycie już po pierwszej warstwie. Wyjątkiem jest tu kolor pomarańczowy -Tramonto Veneziano, który jest półprzezroczysty. Również jaskrawo żółta Dolce Vita, oraz nudziak Rosato potrzebują przynajmniej dwóch warstw do całkowitego krycia. Bardziej napigmentowane są kolory ciemniejsze i tutaj wystarczy tylko jedna warstwa lakieru.

veniatian collection

Powyżej przedstawiam Wam jak się prezentują wszystkie kolory na wzorniku. Pierwszy od lewej to
*Avocado - piękny limonkowy kolor, który świetnie prezentuje się zarówno sam jak i w kombinacji ombre, czy z syrenką.
* Passione - jeden z najbardziej trendy kolorów w tym sezonie. Fiolety wracają na salony, zwłaszcza te w jaśniejszych odcieniach. Ten świetnie wygląda samodzielnie, jak również w kombinacjach z różem, bielą i szarością.
* Dolce Vita - (jaskrawo żółty) to jeden z tych kolorów, które potrzebują przynajmniej dwóch warstw do pokrycia płytki paznokcia. Najlepiej  wygląda na długich paznokciach.
* Amore Mio - piękny, żywy róż, bez którego nie wyobrażam sobie wiosennych stylizacji.
* Cielo Veneziano - to kolor błękitny, który wraz z Mare Turchese (ciemny błękit) i Buona Notte (turkus) rewelacyjnie prezentują się o każdej porze roku.
* Tramonto Veneziano - to ten półprzezroczysty pomarańcz. Fajnie wygląda w kombinacji ombre.
* Rosato -  piękny nudziak, cielisty, kremowy kolor - klasyka! Najlepszy do klasycznego mani, lub jako tło do zdobień.

Propozycje manicure

nails company lakiery

Do wykonania tego manicure użyłam dwóch odcieni niebieskiego - Mare Turchese i Cielo Veneziano. Dodatkowo na dwóch paznokciach zrobiłam zdobienie sweterkowe nakładając i utwardzając pod lampą kilka warstw "sweterka".


Na zdjęciu powyżej prym wiedzie Passione, bez żadnych udziwnień, ale musicie przyznać, że w klasycznym manicure wygląda obłędnie. Przepiękny jest także w kombinacji ombre w duecie z Amore Mio.

wakacyjny manicure hybrydowy

Manicure nie musi być nudne, co dobrze widać powyżej. Mamy tu kombinację kilku kolorów, zdobienie na palcu serdecznym i syrenkę na środkowym. Mały palec zdobi Avocado, dalej mamy Cielo Venziano, Tramonto Venziano (- pomarańcz, który dotarłam syrenką), Dolce Vita z palemką i cyrkoniami (w tle również Tramonto Venziano), oraz na kciuku Amore Mio. W tym mani dużo się dzieje, ale wakacje są od szaleństw, także w temacie zdobień.



Kolejne manicure to pionowe ombre, do którego użyłam 4 kolorów.  Mały paznokieć pokryłam jaskrawym odcieniem żółtego - Dolce Vita + syrenka. Kolejny zaczęłam od Dolce Vita i pomału przechodziłam do Avocado. Palec środkowy w całości pokryty jest kolorem Avocado, za to serdeczny zaczęłam Avocado, a skończyłam na pomarańczowym Tramonto Venziano. Analogicznie kciuk zaczęłam tym kolorem, którym skończyłam palec serceczny (Tramonto Venziano) i skońzyłam klasycznym Rosato. Matoda schodkowa jest najlepsza w tworzeniu ombre. Przejścia wyglądają naturalnie, a najładniej z tych wszystkich łączą się tutaj te jaskrawe kolory.

nails company hybrydy

Na koniec trochę klasyki. Wszystkie paznokcie pomalowałam jednym kolorem - Rosato. Tutaj możecie widzieć jak pięknie się on prezentuje. Pasuje dosłownie do każdej stylizacji. Cyrkonie na każdym paznokciu nadają stylizacji charakteru. Całość pozostaje jednak w klimacie lekkości, subtelności i kobiecości w najczystszej postaci. Uwielbiam taki minimalizm.

Wenecka kolekcja marki Nails Company bardzo mi się spodobała. Same lakiery są dobrej jakości, podobnie jak baza i top, które spisują się na medal. Dzięki różnorodności ciepłych, wiosennych kolorów można wyczarować niejedno mani, co mam nadzieję udowodniłam w tym poście.

13 komentarzy:

  1. Fajna kolekcja, róż, błękit i awokado najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam hybryd z tej firmy, fiolet jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka kolorków od nich, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam któryś z nich,chyba pomarańcz,ale oddałam koleżance-jeszcze wtedy nie robiałam hybryd i leżał niepotrzebny :) teraz skusiłabym się na te 3 niebieskości-piękne! a Twoje potrójne ombre wygląda genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kolekcja. Ogólnie z tej firmy mam tylko 1 hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki niekoniecznie moje, ale lakiery od Nails Company bardzo dobrze mi się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczka trochę przypomina Indigo. Fajne kolorki! Ja teraz testuję ekspresowe hybrydy Oluschakiss. Trochę mniej zabawy bez bazy i topu. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie Indigo ma zupełnie inną buteleczkę - bardziej płaską, ta to taki kwadraciak 😊

      Usuń
  8. Dla mnie chyba tylko Rosato :) Avocado jest też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, na dzisiaj bym wzięła weneckie niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki *.* Najbardziej spodobał mi się fioletowy :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno testowałam lakiery hybrydowe marki Nails Company. Pozytywnie zaskoczyła mnie ich trwałość. Poza tym wiele lakierów mnie uczula, a te były strzałem w dziesiątkę i mogę wrócić do malowania pazurek :-) Moim faworytem jest Avocado. Nadaje świeżości i doskonale uzupełnia w szczególności wiosenne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super... Ale ja działam od jakiegoś czasu jako oriflame konsultantka i kupuję podobne lakiery, ale w dużo niższych cenach. Uwielbiam kosmetyki, jestem ogromną fanką eksperymentowania z różnymi produktami etc. A wy też kupujecie u nich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.