26 sierpnia 2013

ESCALATION EXPRESSION marki JFenzji Perfume Professional - jestem na TAK !

Moja przygoda z JFenzji Perfume Professional rozpoczęła się 17 lipca, czyli w moje urodziny :) I muszę przyznać,że jest nią seria pozytywnych zaskoczeń. Pierwszym z nich byłą wygrana wody perfumowanej  ESCALATION EXPRESSION - nowego produktu tej marki. Prezent na urodziny znakomity:))

Drugim zaskoczeniem było to,że już na drugi dzień nagrodę miałam u siebie (woooow), myślę sobie "kurczę ONI naprawdę dbają o klienta" :)

Woda znajdowała się w ładnym, prostym, kwadratowym, ofoliowanym kartoniku w różowym kolorze.




Otwierałam opakowanie drżącymi rękoma, gdyż obawiałam się,że zapach będzie zbyt ciężki,żeby przypadł mi do gustu. I w tym miejscu zaskoczenie nr 3- perfumy mają bardzo ładny,świeży, słodki(ale bez przesady) zapach.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: gruszka, nasiona ambrette
Nuty serca: róża, ylang-ylang, akord wodny
Nuty bazy: piżmo





Zaskoczenie nr 4 to pojemność - aż 100ml, spodziewałam się, że będzie to standardowa 50-tka , a tu proszę nie dość,że ładny to starczy na dłużej ;)






Design produktu jest bardzo prosty, ale właśnie tą prostotą najbardziej urzeka. Kwadratowy, szklany flakon z różową etykietą - uważam,że jest bardzo kobiecy.

Zaskoczenie o numerze 5 to cena. Zanim przeszukałam sieć,żeby się zorientować jak ona wygląda, pomyślałam tak "piękny zapach, duże, gustowne opakowanie - cena musi być wysoka". Więc, gdy znalazłam tę wodę w sklepie abc-uroda.com to szczęka mi opadła, jej koszt to jedynie 19.90 zł --> szok!  Obstawiałam,że nie będzie ona mniejsza niż 80 zł.

Ostatnim i z kolei już 6 zaskoczeniem jest trwałość produktu. W związku z tym,że zapach naprawdę przypadł mi do gustu, to gdy wypsikałam się nim rano (szyja,nadgarstki) to cały dzień chodziłam i ukradkiem się wąchałam. Niesamowite jest to,że  na koniec dnia było go jeszcze czuć.

Zapach ten jak i firma jest dla mnie wielkim odkryciem. Jestem pewna,że zostanę wierna marce, bo za niską cenę oferuję naprawdę znakomitą jakość.

Czy mieliście już wody perfumowane z JFenzi Perfume Profesional?
Zapraszam do sklepu abc-uroda.com

21 komentarzy:

  1. fajna nagroda , gratuluję ! osobiście wolę mniej słodkie zapachy,lubię delikatne orzezwiające

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Zapach jest świetny:) Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ja ciągle u nich próbuję, ale na razie bezskutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie się udało tylko raz:)

      Usuń
    2. Super, że Ci się udało, bo zapach godny uwagi :)

      Usuń
    3. ja też próbuję i nic, ale może kiedyś i nam się uda

      Usuń
    4. naprawdę ciężko jest trafić w losowaniu:/ ale trzymam kciuki i mam nadzieję, że i Wam się poszczęści:)

      Usuń
    5. czasem się udaje coś w losowaniu złapać, ale to co bym chciała najwięcej nigdy nie ;)

      Usuń
  4. gratuluję.. :) również wygrałam w konkursie ale nie ten tylko inny i zbyt ostry jak dla mnie...ja właśnie lubię słodkie i świeże,dlatego ten mnie kusi,już po opakowaniu wpadł mi w oko...:) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja również lubię takie dziewczęce kolory:) Polecam, naprawdę warto:)

      Usuń
    2. chyba się skuszę po wypłacie :) ;)

      Usuń
    3. pewnie Twój zapach Lidia bardziej by mi sie spodobał,

      Usuń
  5. Gratuluję, świetny zapach, ale już mi się skończył:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na stronie JFenzji wciąż są rozdania, ale cały czas pustki. Trzeba będzie po prostu kupić!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj chyba albo wczoraj były wyniki kolejnego, ale znowu lipa

      Usuń
    2. Widziałam wyniki i nawet szukałam Waszych nazwisk..

      Usuń
    3. może kiedyś i nam się uda i będziemy sie mogły pochwalić

      Usuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)