23 listopada 2013

Jak złożyłć zamówienie w Crystal City ?

Minął już tydzień odkąd poinformowałam Was o nawiązaniu przeze mnie współpracy z CrystalCITY . Mogliście o tym przeczytać w tym poście. Nadszedł więc czas na złożenie zamówienia.

Wszystkie statuetki są piękne, jednak ja zdecydowałam się na klasyczną różę.



Przed przystąpieniem do składania zamówienia warto zapoznać się z poradnikiem konfiguratora statuetki, który znajdziecie pod tym linkiem. Wszystko jest tam przejrzyście napisane.

Na początku wybieramy sobie statuetkę, którą chcemy zakupić, po czym naduszamy przycisk "konfigurator statuetki".

Tak on wygląda:




Podczas personalizowania statuetki musimy wiedzieć co chcemy napisać. Kiedy już wymyślimy dedykację, wybieramy rozmiar i rodzaj czcionki i wpisujemy go w odpowiednie okienko. Jeśli nie orientujemy się jak dana czcionka wygląda to możemy skorzystać z podglądu i wybrać tą, która nam najbardziej odpowiada. Cały proces tworzenia jest jak najbardziej przemyślany, a dzięki temu łatwy.

Konfigurator pokazuje nam dwie możliwości. Otóż można pozwolić projektantowi na drobne poprawki, aby statuetka prezentowała się jak najlepiej lub też zostać przy opcji, w której statuetka będzie w 100% wierna naszemu projektowi.

Kiedy już jesteśmy zadowoleni z efektów naszej pracy klikamy przycisk "zatwierdź projekt" w tym momencie pokazują nam się 2 możliwości - możemy wrócić do projektu, by wprowadzić do niego jakieś zmiany (fajna opcja dla roztargnionych, którzy zobaczyli, np. błąd w pisowni po zatwierdzeniu) lub możemy od razu dodać projekt do koszyka.

Bardzo fajny pomysł jest również z niespodzianką- jeśli zaznaczymy taką opcję,że chcemy zrobić komuś niespodziankę to do przesyłki nie zostanie włożony paragon

W kolejnym kroku możemy kontynuować zakupy lub też je podsumować, oraz wybrać formę płatności.

Ja zdecydowałam się dokupić podstawkę ledową i już się nie mogę doczekać realizacji mojego zamówienia.

Zapraszam Was na stronę CrystalCITY . Kiedy już dostanę moje zamówienia to na pewno się nim pochwalę:)




27 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać na blogach te statuetki :) Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, ale jak dla mnie szalu nie ma ;) kiedys mi sie strasznie podobały teraz jakoś straciło to w mych oczach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to się mówi "o gustach się nie dyskutuje"

      Usuń
  3. Przepiękne statuetki! :) Jednak chwilowo nie mam za dużo miejsca w swoim mieszkanku na takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie niestety firma brzydko mówiąc olała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Statuetki cudowne.Nie stać mnie narzie na takie cudo
    Ale dziękuje za inf
    Pochwal się koniecznie jak juz Twoja przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. super chyba wiem czego pragne na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe, fajny pomysł na prezent dla kogos bliskiego :) Skorzystam kiedyś z tego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)