15 grudnia 2013

Mój PaeseBox :)

 Kiedy pod koniec listopada dowiedziałam się,że firma Paese planuje wydać ponownie swoje pudełko bardzo się z tego powodu ucieszyłam. We wrześniowej edycji nie wzięłam udziału, ale tego nie mogłam sobie już odpuścić.




W świątecznej edycji pudełka znajduje się aż 11 kosmetyków - w tym 5 pełnowymiarowych i 6 miniatur. Dla mnie to prawdziwa gratka i z niecierpliwością czekałam na przesyłkę. PaeseBox kosztuje 39zł, ale kupując kosmetyki z pudełka osobno zapłacilibyśmy ok 200 zł

A oto i mój PaeseBox :)


Znalazłam w nim następujące kosmetyki:

1. Płyn micelarny do demakijażu 50ml - miniatura.
Produkt pełnowymiarowy 200ml kosztuje ok 18zł

2.Puder ryżowy 8ml - miniatura.
Produkt pełnowymiarowy 25 g kosztuje ok 30zł

3. Puder bambusowy z jedwabiem 8ml - miniatura.
Produkt pełnowymiarowy 25g kosztuje ok 27zł



4. Matowy cień do powiek kaszmir neo o soczystym kolorze pomarańczy - produkt pełnowymiarowy- ok 15.90zł

5. Róż do policzków berry berry -produkt pełnowymiarowy. Jego koszt to ok 19.90zł



6.Mineralny podkład matujący na bazie naturalnych glinek z basenu Morza Śródziemnego detox effect, kolor jasny beż 8g - 32.90zł

7.Lekki podkład matujący z kwasem hialuronowym 30ml - produkt pełnowymiarowy ok 39.90zł


8,9,10. Lakiery do paznokci nr 51, 119, 139 każdy po 6ml - miniatury.
Koszt produktu pełnowymiarowego 9ml to ok 12zł


11. Pomadka w płynie Manifesto nr 911, 6ml - produkt pełnowymiarowy. Jego koszt to 22.90zł
ciężko było mi uchwycić jego kolor, najlepiej odzwierciedla go zdjęcie w pudełku.


Z mojego PaseBox'a jestem bardzo zadowolona. Pomadka jak dla mnie za ciemna, gdyż lubuję się w mniej rzucających się w oczy kolorach. Kolory lakierów "nie moje", ale da się coś z nich wyczarować. Na pomadkę też znajdę jakiś sposób;) Reszta jest świetna:) Trochę się przeraziłam jak zobaczyłam ten neonowy cień do powiek, ale makijaż z jego użyciem wygląda znakomicie.

Akcja z kupnem pudełek trwa na firmowym fp do końca grudnia. Zachęcam do wzięcia udziału:)
 Pochwalcie si.ę czy się skusiliście i jak tam Wasze pudełka wyglądają?

31 komentarzy:

  1. Dostałam niemalże identyczne pudełko, jedynie cień mam w kolorze neonowej czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, jestem ciekawa jak na oku wygląda ta neonowa czerwień, pomarańcz spisuje się znakomicie:)

      Usuń
  2. Zawartość też mi się podoba i właśnie zachwycił mnie odcień tego neonowego cienia do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na oku wygląda niesamowicie, więc wcale się Tobie nie dziwię:)

      Usuń
  3. Podoba mi się to pudełeczko. Z Pease jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cena raczej fajna :) ja jeszcze się nie skusiłam na żaden box

      Usuń
    2. to jest mój pierwszy box w życiu,myślę,że skuszę się jeszcze na inne:)

      Usuń
  5. z tej firmy mialam tylko podklad ale nie uzywam go w ogole,nie trafiony zakup,niewiem jak inne kosmetyki,nie probowalam nigdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co było nie tak z podkładem? źle dobrany odcień czy jakaś inna sensacja?

      Usuń
  6. Kiedyś chciałam się skusić na jakieś pudełko w ciemno, ale kolejny post mnie przekonuje aby nie wywalać pieniędzy w błoto. Lakiery nie bardzo moja bajka, podkład zawsze za ciemny dają jak dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne miniatury, cienie raczej nie w moich kolorach, jestem ciekawa podkładu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tylko jeden cień, drugi kosmetyk to róż

      Usuń
  8. Ja bym się skusiła na ten box, ale boję się zawartości, tzn. kolorów, np. z Twojego wolałabym inne lakiery, błyszczyk i inny cień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się te kolory też nie podobają, ale wybrzydzać nie będę, bo tak naprawdę to były one w gratisie:)

      Usuń
  9. Twoje pudełeczko nawet fajne, szczególnie podkład i puder, który też dostałam w swoim boxie. Ale cień i pomadka to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadka ma ciemny kolor, ale cień jest ekstra:)

      Usuń
  10. Jaka imponująca zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. jak przyjdzie jego kolej to też się o tym przekonam:)

      Usuń
  12. nie miałam nic z tej firmy, czekam na recenzję, bo znalazłam właśnie u siebie sklep w którym maja ich produkty i zastanawiałam się właśnie czy się nie skusić na lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna zawartość, najbardziej mi się micel podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zawartość pudełka:) jestem ciekawa tych pudrów .....

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad, ale nie spamuj linkami - wierz mi - znajdę Cię i bez tego :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)