22 marca 2014

Czas na relaks & nowa współpraca

Wiosna przywitała nas pełną parą. Od dwóch dni wyraźna jest poprawa pogody, a wczoraj poczułam się tak jakby było wczesne lato -> 22*C w cieniu(!), aż przyjemnie było wskoczyć w krótkie spodenki. Korzystając z tej sprzyjającej aury wzięłam się za porządki na dworze, gdyż grzechem byłoby siedzenie w domu. Zrobiłam pranie, które w ekspresowym tempie schło na wietrze, przekopałam ogród, nie mówiąc już o codziennych domowych obowiązkach. Wieczorem czułam się tak zmęczona,że zapragnęłam w końcu chwili relaksu. Taką chwilę zapewniła mi firma Rolchem distribution, którą znajdziecie również na facebooku. Zapraszam do polubienia strony i dalszej lektury.



Firma Rolchem distribution zajmuje się handlem hurtowym świec ozdobnych , zniczy , wkładów do zniczy , e-papierosów , liquidów oraz akcesoriami do e-papierosów. Osoby, które mieszkają w Krakowie zapraszam do sklepu stacjonarnego, który znajduje się na os Centrum D 7. Sama chętnie bym go odwiedziła, no ale wiadomo - odległość..


Na przesyłkę kurierską czekałam dość długo. Jakimś cudem została ona awizowana, mimo że kurier wcale do mnie nie dzwonił. Z doświadczenia wiem,że jak przewoźnik widzi,że nie ogarnie wszystkich przesyłek w czasie, to pisze w raporcie,że nie zastał danej osoby w domu i po problemie. Też się z tym spotkaliście? Mi się to już drugi raz zdarzyło. W każdym razie przesyłka w końcu do mnie dotarła i jestem z niej bardzo zadowolona:)


Zobaczcie co znalazło się w niej znalazłam:)


Muszę przyznać,że firma Rolchem distribution profesjonalnie podeszła do naszej współpracy i  do skompletowania paczki dla mnie, która do momentu otwarcia kartonowego pudełka była dla mnie niespodzianką. Przyjrzyjmy się temu co dostałam.


W takie intensywne dni jak darzył się wczoraj najbardziej relaksuje mnie światło świec. Bardzo się ucieszyłam kiedy w paczce znalazłam 3 duże świece. Każda z nich starannie została opakowana w folię i idealnie nadawałaby się na prezent.


Dwie świece stożkowe stanowią znakomitą ozdobę mojego domu. Posiadają piękny ornament w postaci gałązki, na której siedzi ptak. Od razu widok ten skojarzył mi się z wiosną i z jeszcze większym wytęsknieniem zaczęłam wypatrywać zielonych liści na gałęziach drzew. Na to jednak jeszcze trochę muszę poczekać, gdyż na razie królują pąki.


Kolejna świeca jest typowo świąteczna. Jest to duża pisanka, która znalazła już miejsce na moim stole. Wygląda fantastycznie, bardzo lubię wywoływać święta za pomocą takich gadżetów. Pomyślę nad tym,aby wykorzystać tą świecę jako główny element świątecznego stroiku.



Kolejnym elementem mojej przesyłki są podgrzewacze o zapachu pierników? cynamonu? W każdym razie zapach kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia. W opakowaniu znajduje się 6 podgrzewaczy, o intensywnym zapachu. Po podpaleniu wyczuwalna jest jedynie delikatna woń. Podgrzewacze pięknie się prezentują zarówno w kominku jak i luźno ułożone na stole.



W paczce znalazł się także prezent dla mojego dziecka. Figurka wróżki w ciepłym kolorze kremu i fioletu bardzo przypadła Oliwce do gustu. Sukienka i skrzydła wróżki zdobione są brokatem, w skrzydłach dodatkowo umieszczone jest piórko. Wszystko to komponuje się w piękną całość.



Co ciekawe wróżka ta jest "magiczna" - ma odczepiane skrzydełka i wyciąganą z rąk różdżkę.




Skrzydła przyczepiane są za pomocą magnesu, który jest na umieszczony zarówno na nich jak i na plecach wróżki. Moja córka jak odkryła,że jej wróżka jest rozkładana to miała z tego powodu wiele frajdy.



Zaskoczeniem w mojej przesyłce były wkłady do zniczy, oraz znicz ledowy z bateriami. Jak się okazało firma dobrze przejrzała mój blog i trafiła na ten  wpis. Tą część paczki dostałam więc z wyrazami współczucia. Wzruszyłam się.. jest to nieoczekiwany, a zarazem bardzo miły gest..



Znicz LED działa na dwie baterie - paluszki. Wytwarza delikatne czerwone, przerywane światło, które sprawia rzeczywiste wrażenie palącego się płomienia.



Nadszedł wieczór, więc relaks czas zacząć. Płomień świec jest tak ciepły i spokojny. Wpatrując się w niego potrafię się wyciszyć, już nie wspomnę o tym,że jest on niezastąpiony podczas najpiękniejszych romantycznych wieczorów.




Całą ofertę świec możecie zobaczyć i kupić w tym miejscu. Jeśli bylibyście zainteresowani zniczami to zapraszam Was tutaj. Koniecznie odwiedźcie też firmowy fanpage, na którym w tej chwili trwa konkurs, w którym można wygrać świece z serii Rosa.

..............................................................................

Jednocześnie zapraszam Was do konkursów trwających właśnie na moim fanpage. Mamy wielu sponsorów i łącznie będzie ok 150 osób nagrodzonych.

Przypominam,że do wygrania jest biżuteria dziecięca.



tym konkursie mamy ponad 100 sponsorów.




A tutaj na zdjęciu zobaczycie nagrody, które są do zdobycia w konkursie wiosennym.




Zapraszam:)

18 komentarzy:

  1. Już krótkie spodenki ? :O Ja wyskoczyłam wczoraj w samej koszulce z długim rękawem i wiatr mnie zawiał czuję gardło ;/ A jutro znowu tylko 5 stopni i cały tydz deszcz ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ mnie zaskoczyła, to u mnie naprawdę było wtedy ciepło:)

      Usuń
  2. świece stożkowe i ta w formie jajka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałości. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię świece zarówno nocą jaki i za dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję ;) Świece są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię "gadżety" świąteczne mimo, ze to nie one robią atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atmosferę tworzą przede wszystkim ludzie, ale kto nie lubi tworzyć świątecznego nastroju w domu:)

      Usuń
  7. Świetna współpraca, uwielbiam świece:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te stożkowe świece prezentują się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo urokliwe, idealnie pasują do mojej sypialni:)

      Usuń
  9. Kochana gratuluję współpracy:)świece są cudowne,poprostu niesamowite:)
    Pracowita pszółka z Ciebie:)
    Miłego dnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracować trzeba, bo bez pracy nie ma kołaczy jak to się mówi:) A niebawem trzeba będzie zacząć siać w ogrodzie warzywka:)

      świece są naprawdę rewelacyjne:)

      Usuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.