30 grudnia 2015

Żel do mycia ciała i włosów dla dzieci Ciało Plus Solutions Baby.

Dawno na moim blogu nie rekomendowałam żadnego kosmetyku dla dzieci. Sporo się ich przewinęło przez naszą łazienkę, ale specjalnie nie było na czym zawiesić oka. Dziś natomiast chciałabym Wam pokazać żel do mycia ciała i włosów marki Plus dla skóry - Ciało Plus Solutions Baby. Marka kompletnie mi wcześniej nieznana i taką by pewnie pozostała, gdyby nie spotkanie blogerek, na którym otrzymałam ten produkt.Czułam się zaintrygowana. Okazało się bowiem,że kosmetyki te można dostać wyłącznie w aptekach.Ostatnio często robię tam zakupy, ale przyznam,że nigdy nie zwróciłam uwagi na ich dostępność. Pewnie dlatego,że po wizycie u lekarza zawsze bardzo się spieszę do domu.

Opakowanie:
Duża, plastikowa butelka o pojemności 400ml.

Opis producenta:
"Żel służy do mycia ciała i włosów. Do codziennej pielęgnacji. Przeznaczony jest dla noworodków od pierwszych dni życia, niemowląt i dzieci. Żel delikatnie myje i oczyszcza skórę ciała i włosy. Nawilża, natłuszcza i pielęgnuje skórę zapobiegając jej przesuszeniu.

Zawiera: Ekstrakt z rumianku, Olej sojowy, Panthenol,Witamina PP.
Efekt: czyste i miękkie włosy, odświeżona skóra, natłuszczona skóra, bez podrażnień

Skład:
Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Lauryl Glucoside, Phenoxyethanol, Polyquaternium-7, Chamomilla Recutita Flower Extract, Propylene Glycol Soyate, Glyceryl Linolenate, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Ethylhexylglycerin, Niacinamide, Panthenol, Glycine, Soja Oil


Moja opinia:
Zacznę może od opakowania, które ujęło mnie swoją prostotą. Zarówno kartonik jak i butelka są białe i bardzo czytelne. Znajdują się na nim wszystkie informacje, które mogą interesować rodziców dziecka, czyli opis producenta i skład. Bardzo ucieszył mnie również fakt,że opakowanie posiada pompkę. Nie ma nic lepszego do aplikacji produktu kąpielowego jak ona. Przez cały okres użytkowania nigdy się nie zacięła i pozwoliła wybrać żel do końca.

Żel jest bezwonny, ma lekko mleczną barwę i trochę leistą konsystencję. Po zaaplikowaniu go na dłonie nie pieni się zbyt dobrze. Kiedy myjemy ciało za pomocą gąbki piana jest delikatna i miękka, ale wciąż niewielka. Najważniejsze jest jednak to,że dobrze działa na delikatną skórę dziecka. Oczyszcza, a przy tym nie podrażnia i nie wysusza skóry. Kiedy użyjecie go do mycia włosów malucha staną się one miękkie i lśniące.

Duże opakowanie okazało się bardzo wydajne, a cena za którą można je zakupić jest niewielka. W zależności od apteki dostaniemy go już od 19.95 zł.

9 komentarzy:

  1. Jeszcze ta tematyki mnie nie dotyczy ale może w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie tego typu produktów nie potrzebuję, ale dobrze wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak działa to nie musi się pienić w koncu to dal dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też napisałam, ale wiesz starsze dzieci kochają pianę ;) mi jej jakoś nie brakuje ;)

      Usuń
  4. Alicja Szpunar-Chyćko:) Najważniejsze, że jest delikatny dla skóry i włosów dziecka i nie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama lubię korzystać z produktów dla dzieci, ze względu na ich łagodność ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, na codzień używamy Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat znam tą firmę. Miałam parę próbek kremów do twarzy, ale na pełnowartościowe produkty się nie zdecydowałam i w sumie nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.