19 września 2014

Filmowy weekend

 Jeszcze parę godzin i mamy weekend:)) Macie jakieś plany? Jeżeli chodzi o mój region - zapowiada się deszczowa pogoda. Zachęcam do odwiedzenia Multikina, gdzie w repertuarze znalazłam kilka ciekawych filmów.


źródło

Na początek polecam polską ekranizację "Miasto 44" - historia o Polakach,żyjących w czasach okupacji, którzy każdy dzień traktują tak jakby miał być ich ostatnim.

"Lucy" to opowieść o dziewczynie, która za namową swojego chłopaka, dostarcza pewnemu bizmesmenowi ważną teczkę. Zostaje ona uwięziona, a do jej ciała zostaje wszyta paczka z silną substancją przypominającą narkotyk. Co się stanie, kiedy substancja zacznie przenikać do organizmu kobiety? Trzeba to koniecznie zobaczyć.

Kolejnym filmem, który mnie zaintrygował jest dramat "Zanim zasnę". Christine cierpi na amnezję, którą wywołał wypadek sprzed lat. Kobieta za każdym razem, gdy budzi się rano nie pamięta kim jest. W odnalezieniu własnego ja pomaga jej troskliwy mąż, oraz notatki, które sporządza dziewczyna w swoim pamiętniku. W pewnym momencie zapiski kobiety coraz bardziej zaczynają odbiegać od tego co słyszy od męża, a Christine za wszelką cenę pragnie odkryć prawdę o swojej przeszłości.

Dla tych co lubią się bać polecam horror "Zbaw mnie od złego". Pewien policjant prowadzi dochodzenie w sprawie tajemniczych morderstw. Pomaga mu w tym ksiądz, który widzi w tym udział sił nieczystych ? Kto wywołał serię zabójstw, jak przebiegnie śledztwo? Tego się dowiecie z filmu.

Któż z nas nie lubi się pośmiać? W repertuarze kina znalazłam jedną komedię, która zwróciła moją uwagę. Mowa tu o "Sekstaśmie" - znudzona małżeńska para postanawia nagrać 3godzinny film, w którym wypróbują wszystkie pozycję z książki "Radość z seksu". W jakiś sposób film trafia w niepowołane ręce, a para zaczyna prowadzić śledztwo, w celu odzyskania video i ocalenia ich związku

Dla najmłodszych polecam bajki "Dzwoneczek i tajemnica piratów", oraz "Barbie i tajemnicze drzwi".

Czy zaciekawił Was któryś z tych filmów? A może mieliście okazję już jakiś oglądać? Jeśli jednak żadnego z nich nie widzieliście to czekam na Wasze filmowe propozycję na ten weekend:)

25 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę zobaczyć ,,Miasto 44", ale nie wiem czy uda mi się w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkich tych filmów najbardziej zainteresowały mnie "Lucy" i "Zbaw mnie od złego", ale ciekawa jestem każdego z tytułów:)

      Usuń
  2. Muszę obejrzeć "Miasto 44" i "Zanim zasnę". Zastanawiam się też nad "Lucy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tak trochę na bakier jeśli chodzi o polskie kino, choć kilka dobrych produkcji już widziałam.

      Usuń
  3. planuję obejrzeć "Zbaw mnie od złego" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Lucy byłam ostatnio w kinie i film mi się podobał :)
    Oglądnęłabym jeszcze miasto 44.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Lucy byłam w kinie, nawet mi się podobało :) Nie nudziłam się, co często mi się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miast 44-muszę zobaczyć ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miasto 44 mam w planach zobaczyć, tak samo jak i nie wymienioną przez Cb produkcję, ale też nową 'zostań jeśli chcesz' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz sobie ją wygoogluję, bo nie przewinęła mi się ona;)

      Usuń
  8. super wpis - żadnego z wymienionych filmów nie widziałam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na horror chętnie bym się wybrała, jednak koszta dojazdu to gra nie warta świeczki aby odwiedzić kino jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja mam o wiele dalej do kina od Ciebie, ale co tam raz się żyje:) Jakieś przyjemności człowiek musi mieć w życiu;)

      Usuń
  10. Lucy, Zbaw mnie ode złego i seks taśmę na bank obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbaw mnie od złego chętnie bym obejrzała ;) lubię horrory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym obejrzała "Zanim zasnę" i "Zbaw mnie od złego". Oba filmy wydają mi się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno musze zobaczyć Lucy i Miasto 44 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych filmów najbardziej mnie zainteresowała "Lucy", muszę obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.