26 stycznia 2015

Fundacja Aviva - To dla mnie ważne

Dzisiaj będzie post strikte odmienny od pozostałych, a mianowicie znajdziecie tu kilka słów o wspieraniu i promowaniu lokalnych inicjatyw. Dotychczas sama w tej kwestii wiedziałam niewiele, ale jeszcze przed weekendem odezwała się do mnie Pani Karolina i wprowadziła mnie w temat.
źródło

"Fundacja Aviva została założona w 2009 roku, aby wspierać ważne cele społeczne. Obecnie Fundacja prowadzi cykliczny konkurs grantowy „To dla mnie ważne”, którego celem jest wspieranie różnorodnych inicjatyw społecznych.
Zachęcamy do zgłaszania pomysłów, które służą realizacji ważnych społecznie celów, integrują i mobilizują do działania. Wykorzystujemy w tym celu możliwości internetu, w tym mediów społecznościowych. Projekty najbardziej wartościowe, które zyskają szerszą akceptację społeczną, mogą liczyć na wsparcie w postaci grantów. W 2014 roku w ramach konkursu „To dla mnie ważne” wspieramy inicjatywy pomagające rodzicom w wychowaniu małych dzieci."
źródło

Dzięki drugiej edycji konkursu "To dla mnie ważne" lokalne inicjatywy mają szansę wejść w życie. Dzięki platformie crowdfundingowej starają się o pieniądze dla realizacji swoich przedsięwzięć. Każdy z nas może dotować na wybrany projekt ze swojej okolicy - liczy się nawet przysłowiowy grosz.


W moim województwie - kujawsko pomorskim - na wsparcie czekają 4 inicjatywy:

"Chance to dance" z Torunia,
"Zmysłowy świat dziecka" z Kąkowej Woli,
"Świetlica środowiskowa dla dzieci Trampolina z Włocławka,
"Sala doświadczania świata" ze Świecia.

Jeśli któryś z tych pomysłów uważacie za ważny i potrzebny (uważam,że każdy taki jest) to myślę,że warto udzielić pomysłodawcom wsparcia w postaci gotówki potrzebnej do realizacji ich założeń. W końcu starają się stworzyć miejsca, z których mogłyby korzystać nasze dzieci.

Więcej informacji o Fundacji Aviva i trwającym konkursie "To dla mnie ważne" znajdziecie pod tym linkiem.

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie słyszalam o tym projekcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również nowość :)

      Usuń
    2. Ja też wiem o nim dopiero od paru dni, ale uważam,że jest to fajna inicjatywa

      Usuń
    3. ja również pierwszy raz słyszę :)

      Usuń
    4. Też nie słyszałam o nim wcześniej :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam o tym, ale chętnie zagłębie się w ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym projekcie nie slyszalam, ale o projekcie "polakpotrafi" tak i wydaje mi sie, ze przyswieca im ten sam cel, roznia sie chyba tylko zasiegiem. Ale mige sie mylic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej akcji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.