9 lutego 2014

Trochę magii na paznokciach


Tydzień za tygodniem gna niespokojnie i nawet nie wiem jak to się stało,że znów mamy niedzielę, przecież dopiero co był poniedziałek. Też macie takie uczucie umykającego Wam czasu?

Dzisiaj będzie pięknie, magicznie, kolorowo a to wszystko za sprawą dwóch lakierów do paznokci czarnego miss sporty i ewidentnej gwiazdy czyli Golden Rose Jolly Jewels nr 119.




Co nieco lakierach - czyli co mi się w nich podoba, a co można by było zmienić.

Miss sporty lasting colour maxi brush up to 10 days

Lakier znajduje się w 7ml słoiczku. Podoba mi się w nim pędzelek -jest on szeroki i pięknie pokrywa cały paznokieć. Kolor po pierwszym nałożeniu jest blady, intensywności nabiera przy drugiej warstwie. Pięknie się błyszczy.




Golden Rose Jolly Jewells nr 119
Ach i och straciłam głowę dla tej marki i mam nadzieję stopniowo poszerzać swoją kolekcję GR :) Lakier ma postać brokatowych drobinek zatopionych w bezbarwnej bazie. Całość znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 10,8ml. Pędzelek jest nieco węższy i rzadszy od innych wersji lakierów GR, ale do nakładania brokatu - idealny. Wystarczy jedno zamoczenie by pięknie pomalować paznokieć. Zapewne przy drugiej warstwie paznokcie byłyby całe pokryte brokatem, ale ja chciałam uzyskać efekt nocnego nieba..



Jak Wam się podoba ten efekt?




Mnie bardzo <3



Zdjęcia robiło się dość ciężko, bo brokat niesamowicie odbija światło, cudownie się mieni:)



Przy najbliższych zakupach zdecyduje się na jeszcze inną wersję kolorystyczną drobinek. Czy podbije moje serce tak jak ta? Czas pokaże:)



37 komentarzy:

  1. Och bardzo łóądny ten lakier brokatowy:)
    I bardzo ładnie na pazurkach się prezentują :)
    Podoba mi się bardzo,nabrałam ochoty by i soebie taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, najgorsze z tego wszystkiego jest zmywanie, ale warto się poświęcić:)

      Usuń
  2. Mam dwa z tej serii ;) troszkę dużo w nim wszystkiego, ale ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za brokatami, ale akurat to zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, bo moje serce podbiło, choć o brokatach mam takie samo zdanie jak Ty

      Usuń
  4. Ładny efekt, ale dla mnie to starta pieniędzy przy tak częstym malowaniu paznokci jak u mnie. :) Podziwiam Ciebie za te eksperymenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie zaczarowałaś sobie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt, ale na pewno nie na co dzień:-) Myślę, że będą pasować na imprezowy look:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja se tak pomalowałam na co dzień i bardzo dobrze mi z tym:)

      Usuń
  7. świetny efekt :) Lubię takie świecące pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten Jolly Jewels, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale błysk na pazurkach podobają mi sie te lakiery golden rose;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda-błyszczą pięknie, ale za to jak trudno zrobić zdjęcie,żeby je ładnie pokazać

      Usuń
  10. mam taką bluzę jak Twoje paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda :)
    Ja nigdzie nie mogę znaleźć tych lakierów, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znalazłam je w sklepie z jedzeniem dla zwierząt;)
      sklep jest dzielony po jednej stronie produkty dla zwierząt po drugiej kosmetyki:)

      Usuń
  12. wow, pięknie wygląda ;) na pewno przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt na pazurkach uzyskałaś

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny efekt - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięęęęknie, bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.