9 grudnia 2017

Propozycję świątecznych prezentów dla mężczyzn.

Czasy, w których mężczyzną kupowało się skarpetki na święta już dawno minęły. Mogą być one dodatkiem do niego, ale żeby stanowić cały prezent, to już nie. Niby dlaczego my miałybyśmy cieszyć się z np nowego pierścionka, a oni mieliby raczyć się ciepłymi ochraniaczami na stopy? Mimo,że z roku na rok sytuacja się poprawia, to mimo to mężczyźni często nadal są jedynymi żywicielami rodziny. Odwdzięczmy się im jakimś fajnym prezentem. Co to będzie? Wszystko zależy od indywidualnym zainteresowań, pasji, a nawet wieku. Zapraszam na przegląd moich propozycji na świąteczne prezenty dla mężczyzny.

Smartwatch, czyli jednym zdaniem wielofunkcyjny zegarek. Dzięki temu,że jest kompatybilny z naszym smartfonem, oprócz pokazywania godziny pozwala na zarządzanie połączeniami i połączeniami.  Ceny rozpoczynają się od 160zł.


A może standardowa wersja zegarka? Nie zawsze można wyjąć telefon, by sprawdzić, która jest godzina. Zegarek w takich sytuacjach jest niezbędny. Ten akurat kosztuje 79zł.

Kosmetyki - taki standard wśród prezentów, ale my kochamy zadbanych i pachnących mężczyzn. Cena tego zestawu to ok 58zł


Mężczyźni golą się co najmniej 2 razy w tygodniu, a w skrajnych przypadkach nawet codziennie. Golarka jest więc fajnym pomysłem na oswojenie zarostu. Ta marki Philips kosztuje ok 110zł


Książka - nie znam wielu mężczyzn, którzy lubili by w ten sposób spędzać wolny czas, ale jestem pewna, że taka lektura zainteresowałaby każdego. Książka w promocji kosztuje ok 84zł, w cenie regularnej ok 100zł.


Brelok do kluczy - wybór breloków jest tak duży,że każdy znajdzie coś dla siebie. Ten kosztuje ok 23zł


Zabawna skrzynka na piwo wraz z zawartością. Cena skrzynki 59zł.

Power bank, abyś nigdy więcej nie usłyszała "kochanie, rozładował mi się telefon" ;) Koszt tego modelu to ok 50zł.

Zdecydowałyście już co kupić swojemu mężczyźnie?

17 komentarzy:

  1. Prezent dla meża. Zostawiam sobie na deser;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kupiłam :) Mąż dostanie zegarek, książki, perfumy, a od Synka kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow świetnie, mój mężasty ucieszyłby się z każdego z powyższych prezentów. A najlepiej ze wszystkich skomponowanych w jedną całość ;)

      Usuń
  3. Ja właśnie nie wiem co mu kupić, może w sumie zegarek bo w pracy zrobili im zakaz telefonów i nie wiem ktora godzina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś na dobrym tropie :) Przynajmniej mąż będzie mógł odliczać godziny do powrotu do domu :)

      Usuń
  4. skrzynka na piwko jest bardzo zabawna, na pewno nie jeden facet by się ucieszył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją szczególną uwagę zwrócił personalizowany napis - uśmiałam się :)

      Usuń
  5. ten zestaw adidas widziałam już wcześniej i wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przed chwilą kupiłam mojemu Mężowi książkę i mam jeszcze kilka pomysłów na dodatek do prezentu. Tylko nie mogę się zdecydować, co konkretnie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z prezentami dla faceta tak już jest - niby wiesz co kupić, ale ciągle myślisz ;)

      Usuń
  7. Prezent dla męża leży już zapakowany pod choinką, po świętach mogę zdradzić co to jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma takiej opcji,żeby prezenty leżały przed świętami pod choinką. Musi je przynieść gwiazdor po wigilijnej kolacji ;)

      Usuń
  8. haha, ta apteczka dla Michała, dla mojego Michała jest mega cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ja też postawiłam w tym roku na kosmetyki i coś praktycznego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój facet ciągle zabiera mi ładowarkę do telefonu, bo swoją gdzieś zawsze zapodzieje... W związku z tym taki power bank to jest idealna opcja na prezent dla niego :) Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.