14 stycznia 2015

Nowości grudnia

Choróbsko mnie dopadło - kaszel mnie męczy, zatoki bolą, a pogoda za oknem nie sprzyja poprawie nastroju, już nie mówiąc o zrobieniu porządnych zdjęć. Szaro i pochmurno, ale jeszcze trochę i dzień będzie dłuższy:) Trzeba się jakoś pocieszać prawda? :)

Tak jak nigdy mi się nie udaje wygrać w rozdaniach, tak tym razem los mi sprzyjał i dzięki temu zdobyłam nagrodę w zabawie organizowanej na blogu Justyny. Jeszcze przed świętami przyszła do mnie pięknie zapakowana paczuszka...



...a w niej same dobroci:) Na poniższe zdjęcie nie załapały się słodycze, bo Oliwka opanowała je w błyskawicznym tempie;) Jeszcze raz dziękuję Ci Justynko <3


Okres przedświąteczny jest czasem wszelkiego rodzaju promocji, na których również poczyniłam skromne zakupy. W Rossmannie kupiłam Duży płyn do kąpieli Luksja, zestaw na który składa się balsam do ciała i krem do rąk marki Venus za 9.90zł i farbę Wellaton. Kolor miał być brązowy, tak jak na zdjęciu, a wyszedł czarny:/


Również w Rossmannie zakupiłam olejek do twarzy L'Oreal nutri gold. Skusiłam się na niego oglądając dzień w dzień reklamy promujące ten produkt w tv. Bardzo mnie zaciekawił i niech nikt mi nie mówi,że reklamy nie wpływają na zachciewajki potencjalnych klientów, bo nie uwierzę.

W Aptece Doz wpadł do mojego koszyczka zestaw dwóch płynów micelarnych osławionej w internecie marki Bioderma. Zapłaciłam za niego 49.90zł. Przy okazji tych zakupów skusiłam się emulsję micelarną do mycia twarzy firmy anida. Jest to nowość na rynku, która na szczęście nie obciąża portfela - 5.99zł (lub 6.99zł już nie pamiętam dokładnie).


Książek też oczywiście zabraknąć nie mogło. W Biedronce za ok 12-14zł dostałam książki takich autorów jak Jo Nesbo i Simon Becket. "Troje" Sary Lotz kupiłam w promocyjnej cenie, w księgarni za 14.50zł, a "Ryzykowne układy" J.A. Krentz znalazłam w gazecie "Cienie i blaski", którą przygarnęłam z myślą o książce.



W zeszłym miesiącu doszła do mnie również paczka testowa od Drogerii Uholki, która mnie zachwyciła. Nie będę się rozpisywać o kosmetykach, które w niej znalazłam,bo wszystko widać na zdjęciu. Niebawem i tak o nich przeczytacie :)


  
Na początku grudnia zamówiłam sobie dwa pudełka face&lookbox, ale pokażę je Wam w jednym z kolejnych postów.


To już wszystkie moje zeszłomiesięczne nowości :) Czy coś szczególnie zwróciło Waszą uwagę?

52 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej:) Czekam na recenzję Face&Look boxów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie nowości, ciekawi mnie olejek loreal:) współczuje choróbki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości i wygrane -miłego użytkowania i zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości, gratuluję wygranej! I miłej lektury życzę, najbardziej zazdroszczę ,,Troje" :) Coś często chorujesz ostatnio;/ Kuruj się natychmiast :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni raz byłam chyba w listopadzie chora, ale za to moja córka nadrabia, bo średnio co dwa tygodnie jesteśmy u lekarza:/
      Będę się kurować - dzięki:)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tego kremu CC Bielenda :) Fajne nowości! !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mnie tak nie osłabia psychicznie jak choroba. Mam nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie :) Dużo ciekawych kosmetyków tu widzę, zwłaszcza ten krem CC mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka!!! Super pokaźny zestaw się zebrał:) Jestem ciekawa zawartości boxów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne nowosci, zainteresowaly mnie oba produkty Joanny - Naturia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super xx ciekawe co jest w tych pudelkach :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne nowości, miłego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej ;) I bardzo fajne wszystkie nowości ;) Płyn micelarny z Biodermy miałam już jakiś czas temu i fajnie się sprawdził ;) Zdrówka życzę Martuś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wszyscy chwalą ten płyn, ale ka pewnie bym go nie kupiła gdyby nie promocja

      Usuń
  12. Czekam na zawartość pudełek :) Bardzo ciekawi mnie ten olej z Loreala, będę czekać na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowości :) uwielbiam kupować książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileee kosmetyków :D ja muszę też się zaopatrzyć w książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super nowości :) zarówno coś dla duszy i ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie te pudełka Face and Look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że paczka sie podoba :-D no i mała też skorzystała ;) Kuruj się ;* i czekam na zawartość pozostałych pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaż co tam w pudełeczkach jest :D
    A nowości świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo tego ;) Bioderma jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przypomniałaś mi, że miałam zamiar przeczytać książkę "Troje" :) I życzę powrotu do zdrówska :*

    OdpowiedzUsuń
  22. przede wszystkim zdrówka życzę, bo ta pogoda jest okropna i sprzyjająca wszelkim chorobom

    gratuluję wygranej :)

    wszystko mnie bardzo ciekawi :) szczególnie zawartość pudełek

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ dobroci :) Ja też często kupuję gazety właśnie dla książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi to o wiele taniej, innych gadżetów również poszukuję w gazetach:)

      Usuń
  24. Świetne nowości! Jestem ciekawa emulsji myjącej Anidy, ich krem do rąk bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne nowości, zwłaszcza wygrana w rozdaniu milutka. Jestem też ciekawa co skrywają boxy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa jak sie spisze ta emulsja micelarna i co jest w box'ach Face&Look ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała paczuszka od Justyny :) Oj jestem ciekawa co kryją pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę zdrówka :) Micel Biodermy bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne nowości:)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne przesyłki i zakupy.:) Co do moich zakupów na Allegro- to kupowałam u : kosmetyki-uk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo nowości. Najbardziej zaciekawiły mnie książki. Muszę też znów coś zamówić z Face&Look, bo mają często fajne pudełka. Kiedy pokażesz zawartość? Ciekawa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podoba alternatywa tych pudełek:) Na dniach pokażę co ona kryją:)

      Usuń
  32. Widzialam ta ksiazke "szepty zmarlych" w biedronce i tez sie nad nia zastanawialam, ale kosztowala 34,90 i sie rozmyslilam...

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaintrygowałaś mnie boxami Face&Look :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.